System32 Is STUK

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SyKeS1, 21 jan 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    System32

Wat betekend dit, ik heb dit steeds met opstarten sinds kort, hoe fix ik dit THX!
    :p

2. gerjan

gerjan Guest

hm windows op nieuw installeren/reparen

system32 is vrij belangrijk

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ow zo erg :9 alles doet het btw nog wel! het kwam geloof ik na het installeren van imesh ofzo...probeer wel ff virusscan, misschien lost dat wat op..als jullie nog goeie tips hebbe is t altijd welkom natuurlijk :)

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    shit! idd een virus erop...weet niet of dat ermee te maken heeft, hij heet: worm_sddrop.c en is niet cleanable, wat nu??!:{ ben nou niet egt een techinicus. En is dit weer iets anders dan ofniet?

Greetz

Edit: dit virus staat er 2x op + nog een virus bkdr_sdbot.14176
    en worm_apsiv.a

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in quarantaine doen en als het niet repareerbaar is, deleten.

7. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk maken die virussen ook allemaal dingen aan in je register, hoe je dat moet verwijderen zou ik niet weten, ik heb het zelf ook.

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga naar symantec.com download norton anti virus 2004 trail versie en laat hem een complete system scan doen.
    Hij plaatst het voor je in quarentaine, daarna verwijderen.

9. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het anders eens in veilige modus te verwijderen. Waarschijnlijk lukt het daar wel omdaat windows bepaalde bestanden daar niet opstart.

10. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    1 gasten ik heb de oplossing al, ga naar www.trendmicro.com voor de scan, scan alles, maar verwijder nog niets.

2 zoek in de enceclopedy naar de naam van het virus dat je hebt en er staan instructies hoe je de regedits moet wijzigen

3 verwijder de virussen met de trenmicro scan

4 Scan nogmaals, kijk of je alle virussen weg hebt (in mijn geval maakte dat filetje (p2p gezeik) ook nog een trojan aan, die moet je weer apart killen! :cool: )

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    DOE NIET ZO MOEILIJK! gwoon formatteren en windows opnieuw installeren, en voortaan geen verdachte bestanden downloaden...koop norton antivirus 2004 voor 50 euro of kopieer um van iemand anders, als je kunt branden brandt je al je bestanden en is er nx aan de hand. je bent alleen 2 uur bzig met de computer opnieuw installeren etc. ma dan doet ie ut wel weer goed+snel!

Deel Deze Pagina