iedereen heeft tegenwoordig bijna een flatscreen tv maar ik ben aan het sparen voor een xbox360 maar wij hebben geen flatscreen. ik zou er graag gears of war bij kopen.daarom denk ik dat ik mischien niet op de xbox 360 zou kunnen spelen op mijn oudere tv.
Gears of War heeft 60Hz nodig, denk dat hij bedoelt dat dat waarschijnlijk op die TV niet kan. Misschien van iemand keertje GoW lenen?
Als je niet genoeg geld heb voor een flatscreen tv koop dan een monitor scherm van +- 19" dat is ook HD en dan kun je later een flatscreen kopen of een beamer (zoals ik) als je een monitor koopt dan moet je de VGA microsoft kabel voor bij kopen vanaf 200euro heb je al een 19" breedbeeld HD monitor vb. acer AL1916Ws
hij bedoel of die een echt een hd tv nodig heeft om op de 360 te spelen ..... denk ik maar als dat je vraag is die heb je niet nodig je heb alleen een tv met 60 hz nodig maar als je wil genieten van de grafics is een hd tv beter
tjah maaja, kijk de graphics moeten niet al te slecht zijn. het gaat mij zeker om hoe alles is gedaan enzo,niet alqua gameplay maar ook of alles handig verloopt enzo. maar zeker met zon HD is het wel mooi ja
De enige juiste thread over normale beeldbuis tv's. [Centraal] Algemene vragen TV's (4: 3 ) (16: 9) (Pal 50/60) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=86057
Hey Beasty, welkom op 't forum Er zijn verschillende televisie threads en verschillende Gears of war threads, allemaal te vinden met de [search]zoekfunctie[/search]. Daarbij is je startpost wel héél vaag.. Kortom, hier kunnen we niet veel mee en dus een slotje.. Succes met je probleem (??) though. //edit; Whoohoo, te laat