Taakbeheer uitgeschakeld???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door blonkie, 8 mei 2005.

1. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Yuu, ok ik heb een dik probleem, als ik op control+alt+delete duw dan komt er een foutmelding met "Taakbeheer uitgeschakeld door systeembeheerder" ?? hoe kan ik dat weer aan zetten , want als er iets vastloopt kan ik het niet meer oplossen dan ;) :+

2. sneet

sneet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das pech e Cé. :D

3. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    rechten verkrijgen, of je vader het laten veranderen. Maar lijkt erop dat jij vrij weinig meer mag, als je zelfs geen taakbeheer mag openen.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep, en dit kan je veranderen door naar Configuratiescherm te gaan, Gebruikersaccounts, Account Wijzigen, De gewenste User selecteren. Dan "Mijn type account wijzigen" ... en dan Computerbeheerder selecteren. Als alles goed is, moet het nu weer ingeschakelt zijn :)

Succes !

5. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Eum ik ben net zoals mijn zus en vader en moeder beheerder , iedereen op deze pc mag alles :) Dus daar ligt het niet aan, kan er nergens een andere oorzaak zijn??

6. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik laatst ook last van. Ik ben van mening dat dit wel eens lastig virusje zou kunnen zijn. Ik weet niet hoe je dit moet fixen. Ik had wat meer problemen dus heb het hele zooitje opnieuw geinstalleerd.

7. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een volledige virus scan gedaan en hij had nergens virussen ofzo gevonden!!! Men control+alt+delete werkt nog altijd niet :mad:

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  9. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina