Op een of andere manier heb ik per ongeluk de taal ingesteld op Engels toen er zo'n scherm met de vlaggetjes tevoorschijn kwam. Nu wil ik het weer op Engels hebben, weet iemand hoe ik dat kan doen. Alvast bedankt!!! groeten, Erix
Ik bedoel natuurlijk terug naar Nederlands Ik bedoel natuurlijk dat ik de taal weer terug wil hebben naar NL ipv Engels. groeten, Erix
Dat is idd erg 'verborgen'. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het verandert had. De Xbox heeft een aantal memory slots waar games tijdelijk shit op installeren. Een stuk of 3 a 4. probeer eens 4 andere games te draaien (heel ff) en dan Nightfire er weer in te doen
Bedankt voor je antwoord. Het is erg irritant, maar op deze manier is het ook niet gelukt. Het lijkt een goed bewaard geheim te zijn. Ik zie in meerdere nieuwsgroepen dat dit wordt gevraagd, maar het blijft angstvallig stil. gr. Erix
hmm als je het echt goed wil doen... verwijder je game en dan opnieuw alles intstellen zo kan het ook maar denk neit dat je dat wil moet je alles weer opnieuw hale of je meot nog niet zo ver zijn
Ik heb alles van Nightfire uit het geheugen gehaald en begin dan maar weer helemaal opnieuw. Bedankt voor de tip. Erix