1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

taalbalk probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nicos, 9 sep 2006.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem. De volgorde van de incoontjes in m'n taalbalk veranderd elke keer na het opnieuw opstarten van de pc (of gewoon na het aan en uitzetten). Normaal gesproken heb ik dit:
    [​IMG] maar na een reboot krijg ik bijvoorbeeld bureaublad - Windows Media Player - Internet Explorer of iets anders. Ik heb niks aan de instellingen veranderd. Hoe kan dit?
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    op dat pijltje klikken (naast die internet exploxer) en dan de juiste icoon erin slepen.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat moet ik dan elke keer doen na het opstarten.. en dat kan niet de bedoeling zijn.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan de icoontjes ook uit die lijst verwijderen. Gewoon rechtermuisklik op zo'n icoontje en vervolgens verwijderen kiezen. Zo heb ik daar alleen Firefox en bureaublad weergeven staan :).

    Als je ze niet wil verwijderen, kan je zo ook knippen en dan ergens anders zetten (bureaublad, in een mapje...).
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de Taakbalk ;)

    maar goed om terug te komen op je vraag. het lijkt mij dat het komt omdat hij op naam sorteert zodra je weer inlogt, ik zou dan ook alle icoontjes die je niet gebruikt verwijderd of dat onderdeel een stukje groter maakt zodat alle icoontjes op je taakbalk passen. Dat doe je door een rechtermuisklik op de taakbalk -> lock the taskbar of taakbalk vergrendelen (heb geen nl versie hier) -> en dan te slepen met die balkjes die je nu ziet, daarna natuurlijk weer vergrendelen. Hoop dat de oplossing is.
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat hele taakbalk vergrendelen eigenlijk in? Ik kan nog steeds die icoontjes van plaats veranderen alleen zijn de 'tussenbalkjes' verdwenen, anders zie je altijd tussen 'start' en die 'snel starten knopjes' nog een verticaal lijntje zitten.

    Maar wat is verder het verschil?
     
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het vergrendelen van de taakbalk kun je de afmetingen die zijn toegewezen aan onderdelen van de taakbalk (bv snelstarten) niet meer aanpassen (daar zijn die tussenbalkjes dus voor).
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha okey thnx :) Ook wel logisch eigenlijk, maar taakbalk vergrendeld ziet er toch wel een stuk strakker uit.
     

Deel Deze Pagina