1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tablets

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Taab, 15 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkt dat ook dan als ze beide een andere OS hebben?
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja hoor, maakt niks uit.
    Kan tenminste wel met Android, hoe het met andere besturingssystemen zit weet ik niet maar zal waarschijnlijk hetzelfde zijn
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is geen probleem want Wifi werkt volgens internationale afspraken.
    Kan zonder problemen verbinding maken tussen mijn oude Samsung Tab1000 en mijn iPad.

    Via Bluetooth is helaas niet mogelijk omdat de iPhone/iPad geen data ondersteund.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx voor de antwoorden. Ik ga ff alles op een rijtje zetten en dan een beslissing nemen.
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd er wel rekening mee dat de Transformer Prime zeer slechte gps ontvangs (en mindere WiFi ontvangst) heeft door de gekozen behuizing (geheel van aluminium geloof ik, Waardoor het signaal van wifi en gps verstoord wordt.)
    Zijn genoeg klachten over geweest en Asus bied nu om die reden een externe gps ontvanger gratis aan als je de prime registreerd. (of de klantenservice belt.)


    Van verslechterde wifi ontvangst had mijn eerste generatie Transformer de afgelopen week ook last, Maar dat kwam omdat ik s'avonds in een caravan met de roluikjes dicht zat (En die zijn aan de buitenkant afgewerkt met alu folie.)


    Dus als je geen haast hebt met de aanschaf is het wellicht de moeite waard om de komst van de Transformer Infinity af te wachten, Daar zitten de Wifi en GPS antennes achter een kunstof stuk in de behuizing waardoor de ontvangst geen probleem meer zal zijn.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik trouwens niet mijn simkaart uit de telefoon in de laptop doen?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Kan ook, maar daar moet je een dongel voor kopen.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat werkt toch niet helemaal lekker.
    Heb nu aantal maal geprobeerd om met m'n HTC Sensation WIFI te krijgen op m'n iPad(2) maar het werkt gewoon nauwelijks tot niets.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb het inderdaad ook een paar keer geprobeerd, het is langzaam maar het werkt tenmiste :p.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Waarom een tablet met zo'n achterhaalde resolutie releasen?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ze komen deze zomer met een 1920x1080 tablet, dit word een mid end tablet dus niet al te duur.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ook mensen die een tablet gekocht hebben vanwege de hype/trend? Zelf begin feb een samsung tab 10.1 gekocht eerste week redelijk gebruikt, er mee rommelen etc. Daarna amper aangeraakt en lag die wat voor de sier op mijn tafel.

    Heb er echt spijt van gehad! Vind internetten op mijn laptop toch 100x fijner! Gelukkig nog een aardig prijsje kunnen krijgen voor de tab!
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij ben je niet de enige. Tablet is een hebbedingetje. 99% van de dingen die je wilt doen op een tablet is toch fijner op een laptop (of desktop). Ik koop in ieder geval geen Anroid tablet of iPad, héél misschien een Windows 8 tablet, maar dit moet ik eerst maar eens afwachten.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Gebruik hem dagelijks voor boeken, naslagwerken en documenten en dat soort onzin. Daarnaast vaak heerlijk om even op te internetten, vooral in een trein met wi-fi. En ja, dat werkt veel beter dan een laptop in de trein. ;)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik gebruik hem af en toe bij kameraden maar geef echt altijd de voorkeur aan mijn netbook. Enige nadeel is dat mijn netbook qua power gewoon echt oud begint te worden. Ik draai er nu Lubuntu op en dat gaat gelukkig prima.

    Verder zie ik idd dat bij de meeste dingen de tablet na korte tijd stof hapt. Precies zoals ik had voorspeld overigens -_-
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Een netbook daarentegen vind ik weer onzin. Te klein en te zwak voor het echte werk.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat is het 'echte' werk dan? Hij staat hier aan als muziekspeler en wordt soms gepakt om even snel wat op te surfen. Verder gaat hij mee op vakanties/backpacken, weekendjes weg etc. Als ik thuis ben staat mijn gewone laptop op standby dus als ik even wil surfen klap ik het scherm open.

    Ik heb dan wel een ouder model maar de versies van nu draaien allemaal netjes w7 en presteren helemaal niet zo slecht
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wordprocessor tegelijkertijd met een IDE als Eclipse en een browser. Daarnaast is het scherm te klein om dit lekker te kunnen doen. En om een beetje te surfen, documentjes te lezen en muziek te luisteren is een tablet toch echt handiger. :)

    Dat is tenminste mijn ervaring met netbooks.
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Al die dingen die je noemt doe ik gewoon op mijn iphone. Ben zelf van mening dat het een hype is... en heb er echt spijt van dat ik er 1 in een opwellig gekocht heb. Gelukkig nog een mooie prijs er voor kunnen krijgen en niet al te veel verlies geleden.

    Maar natuurlijk ieder zijn ding bij zal er zeker geen tablet meer komen!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012

Deel Deze Pagina