Tags in X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Demolition-Man, 9 sep 2003.

1. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben me nu al een tijdje aan het ergeren aan het onoverzichtelijke zooitje in X-bazaar.

Ik weet dat hiervoor ook een beleid nagestreefd word, maar ik zou graag zien dat de modjes hier toch nog strenger op gaan worden. Als je bijvoorbeeld het 'vraag & aanbod' fora op fokforum bekijkt (zie link onderaan) valt gewoon op dat dit veel beter te overzien is.

http://forum.fok.nl/listtopics.php/62

Zou dit misschien iets teveel gevraagd zijn, of gaan jullie voortaan topics sluiten als er geen tags voor staan. Uiteindelijk raakt iedereen er aan gewend en wordt het een veel mooier subforum!

/edit: In plaats van [gezocht] zou het dus dit moeten worden [GEZ]

dit zouden dan de tags zijn die voortaan gebruikt kunnen worden:

[GEZ]
    [TK]

[TK/TR]

Voorstellen

Laatst bewerkt: 9 sep 2003
  2. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een goed idee want overzichtelijk is het al lang niet meer

3. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel een leuk idee maar probeer maar eens te zoeken op een woord dat kleiner is dan vier letters

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt al best vaak dat in de Threadtitel staat TK/TR of zoiets

5. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    klopt.. maar het gebeurt vaker dat er gewoon gezocht of te koop staat. Als iedereen iets anders gebruikt is het zo onoverzichtelijk.

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel een goed idee inderdaad om gewoon vaste taga te maken waar iedereen zich gewoon aan moet houden.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok, dus als ik het goed begrijp willen jullie dat er voortaan alleen nog maar met zulke tags gewerkt wordt, en dat alle threads die daar niet aan voldoen gesloten moeten worden?

Tja, ik ben wel voor een strak en overzichtelijk x-bazar, dus ik ben in principe wel voor. Ik zal het eens met de rest van de mods (met name de X-bazar mods) overleggen.

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij zeker een goed plan. Dus schop Saaur maar es onder zijn hol kan die mooi aan de bak als "nieuwe" mod :)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon één protocol voor threadnamen lijkt me goed idee. Iig waarin je aangeeft wat je nu rpecies weil (Gez, Te ruil, aangeboden)

10. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2

Het zal voor iedereen even wennen zijn.. maar uiteindelijk zal het er beter op worden. Misschien dat je zelf de tags kunt aanpassen of toevoegen als deze dus niet goed bevonden worden.

Hoe korter de tags, hoe meer er op een regeltje past, hoe overzichtelijker het wordt.. van mij mag het ingevoerd worden :)

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, net zoiets als marktplaats misschien?
    Daar is het zoek systeem erg goed, en kun je handig bij je in de buurt zoeken

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat bedoel ik in dit geval niet..

13. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    dan is het een sugestie, maar misschien is een optie dat je alle spellen die aangeboden of gezocht worden in 1 lijst hebt staan ofzo?

14. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is misschien ook een goed idee, alleen betwijfel ik of dat mogelijk is om in te voeren in een forum. Voordat een topic aangemaakt moet worden, moet je dan invoeren of je iets wil ruilen, kopen, zoeken of verkopen.

15. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar, maar op marktplaats is het erg handig
    dit is natuurlijk wel iest anders, maar ik denk wel dat X-bazar verbeterd kan worden

16. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Hier een paar voorstellen op een rij:

- Gebruik maken van tags in een topictitels (uitsluitend: [TK] [GEZ] of een combinatie: [TK/TR] [TR/GEZ])

- Tags met hoofdletters

- Geen [xbox] erbij, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk. Bied je iets aan voor een andere console, zet het dan tussen haakjes achter de topictitel. Bijv: [TK] Grand Theft Auto: Vice City (ps2)

- Zo min mogelijk afkortingen in een topic titel. Liever [TK] Verschillende Xbox-games dan [TK] GR, RE, LOTR:TTT, JSRF

17. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, ik had het niet mooier kunnen zeggen

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is juist niet wat we willen. We willen juist dat X-bazar als een soort rommelmarkt blijft, waar je rustig kunt 'struinen' op zoek naar leuke aanbiedingen. Een echte bazar dus.

Daarnaast is een dergelijk systeem technisch te ingewikkeld om zomaar ff in te voeren.

Een strak beleid, waarbij alle threads beginnen met een dergelijke tag, dat is natuurlijk wel mogelijk, en ik denk ook dat het zal gaan werken.

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    heb je het nou over mijn voorstellen of over het idee met aangeven wat je wilt voordat je een topic opent?

20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, daat zie Demolition-Man toch ook, in zn laatste post?
    En op overzichtelijk struinen is toch niets tegen?

Deel Deze Pagina