Ik had op de Pleestation een game die Taito heette. Zo'n dom geempie waar er bovenin je scherm bollen of bellen verschijnen en je moet steeds trachten drie of meer bollen van de zelfde kleur tegen elkaar te krijgen en dan verdwijnen ze. Een soort omgekeerde Tetris achtige game. Kent iemand deze game en weet hij/zij of zoiets ook op de Xbox is of komt? Alvast muchas gratisjas.
Het spel heet : Bust a Move en het komt ook op de X-Box uit ! Taitoo is het bedrijf die het geproduceerd heeft !
Yes, die bedoelde ik inderdaad. Ik heb even lopen zoeken, maar kan nergens informatie vinden dat ie ook op Xbox komt. Waar heb jij die info vandaan?
Hier is een link waar ze van zeggen dat ie er erg veel op lijkt : http://xbox.ign.com/articles/376/376875p1.html
Jah. Dat gaat over Super Bubble pop die pas geleden op de homepage stond. Ik zat me inderdaad al af te vragen of dat een Bust a Move kloon was. Nu heb ik dus bevestiging en komt ie op mijn wishlist.
Ik vind Bust a move niet echt geweldig. ik heb deel 4 op de DC, maar ik vind hem dus wat tegenvallen. Ik houd meer van tetris of Mr Driller.