Ik zat net even wat filmpjes te checken op IGN en in een van de nieuwe Tao Feng filmpjes zit dit ventje: En hij lijkt dus verdacht veel op Jet Li!!! hij klinkt alleen niet als Jet LI Het werd eens tijd! zelfs Steven Seagal werdt gebruikt als insperatie voor een spel (Wu Shu fighter op de PSX) Bruce Lee zat zo een beetje overal in.. (natuurlijk Law in Tekken..en Jann Lee in DOA) Als vergelijkings materiaal heb ik ff wat screenies genomen van Fist of Legend. Z'n naam in het spel is Divine Fist. Ik kan niet wachten op dit spel
lijkt idd op jet li..het onderste plaatje is v een vette film Fist of Legend is de beste Jet Li film die ik heb gezien ...errug vet
hij lijkt er veel op, alleen die character van Tao Feng heeft een iets meer ingevallen gezicht.. Maar wel leuk gevonden
Edge: alle screengrabs zijn uit Fist of Legend ow wat ik was vergeten te melden is dat ik de brightness een beetje omhoog had gepompt bij de Tao feng screenies..dus het is eigenlijk allemaal wat donkerder
Fist of legend is de beste Jet Li film Jammer dat de versie die nu op de markt ligt alleen amar engels gesproken is en er ook stukjes uitgeknipt zyn Is tao feng een goed spel!? Het mannetje lykt inderdaad op Jet Li. Is niet de eerste keer trouwens. Er is ook een spel waarin een ventje zit die heel erg op Wong Fei Hung lijkt, zoals jet Li hem speelde in the Once upon a Time series.
ja, das waar, maar Jet Li is niet de enige die Wong Fei Hung gespeeld heeft, dus kan je zeggen dat die op de personage Wong Fei Hung is gebaseerd in plaats van Jet Li. Welk spel bedoel je eigenlijk? toch niet die monnik uit VF4 toch? Die caps zijn van de officiele video cd uit HK, jammer genoeg is d'r daar geen DVD van FoL D; Het is de enige manier om hem in het origineel cantonese te krijgen D; Die amerikaanse versie heeft ook nieuwe muziek..super crap D;
om ff over fist of legend door te gaan...ik vond die film zwaar tegenvallen en te gehyped...vechtscenes halen het niet bij films als blade of fury, prodigal sun, drunken master 2, magnificent butcher, fist of the white lotus etc. de scenes zijn te overdreven versneld vind ik..maarja die game gaat wel ass kicken hoop ik
Het spel heet last blade http://www.hkfilm.net/vid_lstb.htm Dialogical; welke versie van Fist of Legend heb je gezien!? Ik geloof dat ze in de amerikaanse versie de geluiden van de vechtsecens ook al veranderd hebben waardoor er wat impact verloren gaat. Ik vond de fightscenes van Fist of Legend (uncut,subbed vhs) érg goed.
ik heb de dvd en ik kijk altijd in het cantonees...ik weet niet of het een uncut versie is en weet ook niet of ze met de geluiden gefucked hebben maar ik hou zelf meer van traditionele martial arts films...ook wel van nieuwe maar dan vooral sammo hung produkties (blade of fury bijvoorbeeld) ...iron monkey vind ik ook niet geweldig, maar die is tenminste niet zo overdreven versneld als fist of legend
Welke DVD heb jij Dialogical??? als je een cantonese soundtrack d'r bij hebt zitten!?, want zowel bij de engelse,nederlandse en amerikaanse DVD zit er GEEN cantonese track bij. Je hebt het trouwens vooral over jaren 70 kung fu flicks (Zijn allemaal vet goed!) Ik hou zelf helemaal niet van Wire fu.. (Jet Li's USA flicks..) Last Blade heb ik trouwens zelf op de DC..stom dat ik daar niet aan dacht
moet ik toch ff voor de zekerheid checken want ik d8 dat ik hem in het cantonees had gezien....weet je trouwens een winkel waar ze veel kung fu flicks verkopen want ik zoek er nog heel veel..ik hou ook niet zo van die wire fu..chrouching tiger vond ik trouwens ook niet zo op een paar scenes na
Ik bestel zelf al mn dvd's vanuit Hong Kong www.dddhouse.com De enige winkel die ik ken die best veel HK heeft is boudisque (maar die is knetter duur..zo 50 euro voor een dvdtje...)
wat vaag want FoL is een cantonese film :? Boudisque zit op de nieuwedijk in Amsterdam, vlak bij het Centraal Station. Waar heb je die DVD vandaan?
heb ik laten kopieren..het is de Ritek versie met Chinese en engelse subs..hij is ook uncut trouwens thanx voor de info btw die boudisque ga ik een keertje checken
ja helaas wel , maar liever mandarin dubbed dan engels..dat lijkt helemaal nergens op..red dragon is zo ook helemaal vern**kt NIWs ik vraag me nu wel af of ik wel de orginele geluiden erin heb zitten ..maar zoek ik later wel uit