Tarieven lijst TPG-post Ruilboard?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NetworX, 2 aug 2004.

1. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn eigen site (zal geen namen noemen), zojuist een tarievenlijst/overzicht geplaatst met daarin de prijzen voor het versturen van poststukken. Ik zal me zelf gewoon even quoten:

Misschien ook handig voor op deze site, zodat er geen misverstanden kunnen zijn met betrekking tot het te betalen port op pakketjes e.d. in het ruilboard?

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hoewel de meesten hier die prijzen uit hun hoofd kennen, liojkt het me wel handig om een sticky van te maken.

3. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken ze wel uit me hoofd (de meeste hier wel i think) maar wat Nosh_JSRF al zei het is wel handig dat het ergens komt te staan bijv. in de FAQ..

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het ook uit mijn hoofd. Maar altijd handig natuurlijk als je het niet weet...

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Of gewoon in de Xbazar FAQ verwerken. Mooi lijstje. Ken alleen de prijs van 1 xbox game (1,56), is nl. ook de enigste die ik gebruik.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    mischien ook wel leuk om te vermelden dat minder ook volstaat, zo is 1.17 euro voldoende om een xbox spel te versturen, en het gaat altijd goed :)

7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als ik em laat afwegen op het postkantoor zeggen ze toch altijd dat er 1,56 opmoet :confused:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bij mij ook altijd (komt misschien omdat de enveloppen met bubbeltjesplastic iets meer weegt). Voor die paar centjes extra ga ik geen risico nemen of moeite doen (discussie aangaan dat het goedkoper kan ofzo).

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd ja, heb liever dat ik iets meer betaal en dat ik ckr weet dat ie aankomt

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hij komt hoe dan ook aan. Als er te weinig op zit duurt het wel wat langer en krijgt de ontvanger er een briefje erbij dat hij/zij nog zoveel moet betalen. Als je dat niet doet is het niet erg. :)
    Ik heb altijd bubbeltjesplastic enveloppen en daar plak ik 3 postzegels op. Altijd goed gegaan. :)

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    dat heb je gewoon rechtstreeks van www.tpg.nl gekopieerd ik denk dat iemand die dat wil weten daar zelf ook wel even de moeite voor moet kunnen nemen..

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ken ik ja, en dan krijg ik een briefje thuis dat er te weinig postzegels opzitten. En uitendelijk betaal je altijd meer, en dan kan hij nog vertraging hebben ook. Dus het lijkt me geen slim idee omdat erin te zetten. (Je betaald btw niet alleen de postzegel maar ook nog administratiekosten)...

13. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Joh als je even de moeite had genomen om het door te lezen? Daar staat inderdaad een link naar de site van TPG. Maar dat is niet zo overzichtelijk als hierzo, klik maar op de link en je bent toch even iets langer bezig om het tarief voor 75 gram te bekijken.

Het is ook gewoon als een geheugen steuntje bedoeld voor de mensen die er niet zo in thuis zijn :)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eej das wel een handig lijstje
    maar dit staat ook op tpg.nl
    alleen is deze makkelijker;)

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb nog nooit gehad dat de andere persoon een briefje kreeg of vertraging bij het met 1.17 verzenden...

maar goed, iedereen moet voorzoch weten hoe hij verzend :)

16. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog nooit meer dan 2 postzegels gebruikt voor het versturen van 1 Xbox game.
    Bij 2 games plak ik er 3 postzegels op.

Alle games gaan in bubbelenveloppen de deur uit.

Nog nooit is er iets niet aangekomen.
    +/- 50 deals via de post.

Angelo

Deel Deze Pagina