Mods zouden jullie deze link aub willen laten staan? Lees wat de grote Pc Hardware en software bedrijven willen doen. Het is een grove schending van je rechten ,als het aan hun ligt zul je nooit meer je computertje kunnen overlocken of wat dan ook.Lees en huiver http://www.againsttcpa.com/index.shtml En als je er tegen bent teken dan de petitie!!!! http://www.petitiononline.com/endtcpa1/petition.html
damn...als ze dat echt gaan doorvoeren hoop ik dat veel US based bedrijven gaan verhuizen...what a load of crap....
Uhm maar een computer wel of niet kunnen overclocken........wat heeft dat te maken met de schending van de privacy??....dat is pas gelul
Dan moet je die link eens gaan bekijken voordat je zegt dat iets gelul is.Mijn god je gaat niet dood van lezen. Het gaat niet alleen over overclocken(dat is maar een heel klein deel ervan)Het gaat ook over acces tot programma's en acces tot je eigen hardware.
Kerel zijn die gasten helemaal doorgeslagen ofzo.....mafkezen...daar ga ik toch echt wel tegen tekenen...idioten. Kunnen ze nog hogere rekeningen gaan vragen voor alles.....en ik heb geen zin dat ze kunnen zien wat ik op me pc heb staan. (kunnen ze nu ook al met windoos xp) ik bedoel er zijn wel grenzen.
Ok hier komen een paar punten: de grote bedrijven kunnen precies zien welke programma's je gebruikt en met welk doel en er voor zorgen dat het programma niet werkt. Kan er voor zorgen dat Free-ware/shareware programma's niet draaien als hun dat uitkomt. Ervoor zorgen dat Hardware uit de ene computer niet in de andere computer gaat (Money money money) Ervoor zorgen dat hardware niet meer door de gebruiker aangepast kan gaan worden. En ga zo maar door als je de tijd neemt en het leest dan weet je wel hoe erg dit is.
Dit is gewoon crimineel dit....dit mag helemaal niet.....als dat door gaat krijg je dus dat bedrijven hier misbruik van gaan maken en dus iedereen probeert uit te melken. Klootzakken.
Woohoo, big brother is watching you. Dit hele gebeuren heeft ook zo zijn voordelen. Niet dat die opwegen tegen de nadelen, maar toch.