TCPA schending van Privacy !!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dmatri, 14 mei 2003.

1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn...als ze dat echt gaan doorvoeren hoop ik dat veel US based bedrijven gaan verhuizen...what a load of crap....:mad::mad::mad:

3. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    ik schrok er dus ook enorm van,die gasten zijn compleet gestoord:mad: :mad:

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh, wat willen ze nou doen dan :confused:?

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm maar een computer wel of niet kunnen overclocken........wat heeft dat te maken met de schending van de privacy??....dat is pas gelul

6. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die link eens gaan bekijken voordat je zegt dat iets gelul is.Mijn god je gaat niet dood van lezen.

Het gaat niet alleen over overclocken(dat is maar een heel klein deel ervan)Het gaat ook over acces tot programma's en acces tot je eigen hardware.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfft, zoveel lezen, niemand zeker geintereseerd in een samenvatting maken :p?

8. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Het is net iets teveel om een samenvatting te maken,maar met een beetje geduld kom je er wel.

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mjah, maar ik ben moe :p Ach, ze klooien maar wat aan, als het illegaal is wordt het heus wel gestopt :)

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel zijn die gasten helemaal doorgeslagen ofzo.....mafkezen...daar ga ik toch echt wel tegen tekenen...idioten. Kunnen ze nog hogere rekeningen gaan vragen voor alles.....en ik heb geen zin dat ze kunnen zien wat ik op me pc heb staan. (kunnen ze nu ook al met windoos xp) ik bedoel er zijn wel grenzen.

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hier komen een paar punten:

de grote bedrijven kunnen precies zien welke programma's je gebruikt en met welk doel en er voor zorgen dat het programma niet werkt.

Kan er voor zorgen dat Free-ware/shareware programma's niet draaien als hun dat uitkomt.

Ervoor zorgen dat Hardware uit de ene computer niet in de andere computer gaat (Money money money)

Ervoor zorgen dat hardware niet meer door de gebruiker aangepast kan gaan worden.

En ga zo maar door als je de tijd neemt en het leest dan weet je wel hoe erg dit is.

12. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is gewoon crimineel dit....dit mag helemaal niet.....als dat door gaat krijg je dus dat bedrijven hier misbruik van gaan maken en dus iedereen probeert uit te melken. Klootzakken.

13. Zneeser

Zneeser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo, big brother is watching you.

Dit hele gebeuren heeft ook zo zijn voordelen.
    Niet dat die opwegen tegen de nadelen, maar toch.

Laatst bewerkt: 14 mei 2003

Deel Deze Pagina