ik heb het spel zelf niet maar ik heb het wel al gespeeld (tgs rulez ) ik vond het er zeer goed uitzien wel erg moeilijk te besturen en de route wordt erg laat aangegeven maar opzich wel de moeite waard als je gek van racespellen bent zo niet koop hem dan niet.
Ga ik weer.... Niet kopen, krijgt een 2 in XGamer. En voordat ik weer iedereen over me heen krijg dat smaken en meningen verschillen, als ie briljant zou zijn zou ie wel hoger dan een 2 krijgen. Ik citeer "Test Drive is the game series that will not die. Even after several tawdry Playstation appearances, I'm in disbelief that it still hasn't been killed off. The XBox version has simply fuelled our desire to see it sent to the great scrapyard in the sky." I rest my case....
zoals je zelf al zei smaken en meningen verschillen ik vind het wel een goed spel dus wat zegt 1 zo'n review nou?
Okee hij is misschien beter dan 2/10, maar toch zeker niet goed genoeg om er ff 70 Eurootjes aan uit te geven.
Patience my son, patience .... Neej, sorry, kwist niet wanneer die zou uitkomen ]:- Maar ik denk wel dat Sega GT 2002 zekers het wachten waard is.
ik heb hem al en hij is goed je kan zelfs met politie spelen en sega heb ik nooit zoveel soeps gevonden kwa spellen
SEGA GT 2002 wordt een Gran Turismo-beater. Ik heb trouwens gelezen dat TOCA Race Driver toch weer wel komt op de XBox. In 2003. Is dat nou gelul of wat?
Gran Turismo Beater zal wel meevallen dat heeft Sega al eens eerder geprobeert en toen lukte het niet
Ik heb ergens op het net(weet niet meer waar) heel mooie screens gezien van SEGA GT, als ze de handling nou maar perfect maken en het spel heel groot maken wordt het een toppertje!!! Het is niet zo moeilijk om de races leuker te maken dan die van GT3. Bij GT3 is het gewoon een kwestie van "heeft mijn auto meer vermogen dan die van de computer, dan win ik, en andersom". Je rijdt 90% van het spel gewoon in je eentje je rondjes op de 1e plaats.
Anders wacht je op Collin McRea 3, das zeker het wachten waard, nog meer dan SEGA GT 2000. Niet dat ik dat een slecht spel vind, maar ik vind Collin beter dan GT 2000. Ik ga ze uiteindelijk toch alletwee kopen. SEGA GT 2000 word geen GT3 beater maar goed word die wel
SEGA GT 2002 . Sorry voor het gemierenneuk. Ik ga ook zeker CMR 3 kopen, maar dat is weer net ff iets anders hé? Rally spel.