te jong voor gamen op EA servers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 2int3nze, 11 jun 2008.

1. 2int3nze

2int3nze New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hola!
    Een maat van mij heeft per ongeluk ooit zijn gamertag geregistreerd met een hotmailadres waarin staat dat hij jonger is dan 16. inmiddels is hij al 17. Natuurlijk maakt dit verder niet uit want hij kan gewoon instellen in het dashboard dat hij met iedereen kan praten enzovoort. Maar op EA servers kan hij niet spelen omdat EA hem dus te jong vind. Kan je hier iets aan doen?

bvd.

2. halo3junkie

halo3junkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is zo'n domme regel van Ea heb er zelf ook last van, is niks tegen te doen :mad:

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 38 en krijg die melding ook. Foutje waarschijnlijk.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

:eek: Ik ben 14 en kan gewoon online gamen?

5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook, heb alles geprobeerd, maar helaas. in een andere thread waarvan ik de link niet meer weet heb ik geschreven hoe het was gegaan..

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waar gaat dat over? Je betaalt toch voor het spel en Xbox Live? Wie zijn zij dan om je toegang te blokkeren tot een service waar je voor betaald?
    Moet niet veel gekker worden!

7. Jovano12

Jovano12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je leefdtijd veranderen van je live account ;)
    ik weet niet of het werkt als je al in xbox live zit :eek:
    maar je moet gewoon ff inloggen in hotmail, dan ga je naar opties (rechtsboven), dan naar "Je persoonlijke gegevens bekijken en bewerken", dan laad er weer een scherm met je gegevens, en dan druk je op de knop: Geregistreerde gegevens

daarin kan je je leeftijd veranderen :p ;) simpel toch? owja het duurt 3 dagen ofzo voordat xbox live het ook doorheeft, zo ging het bij mij wel bij het account aanmaken.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een beetje belachelijk. De leeftijd controle zouden ze al doorgevoerd moeten hebben bij aankoop van de game, dat is niet het werk van EA. Ik kan zelf wel gewoon online spelen maar dit is natuurlijk geen service. Iets niet krijgen waar je wel voor hebt betaald.

9. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft hotmail niet dat je leeftijd zeg maar mee groeit >_< ?

Deel Deze Pagina