Ik ben van plan een Xbox te kopen, maar ik heb (misschien) een probleempje: Mijn TV is (diagonaal) 37 cm, en dat is niet zo groot. Dus mijn vraag is: Is 37cm te doen of is het echt TE klein? En op welke TV spelen jullie ? -Seeya AVENGER
Ik speel nu meestal ook op zo'n klein TV, Als mijn ouders weg zijn of als er een paar vrienden komen sluit ik hem pas aan op de grote TV in de woonkamer
mijn tv(gratis) is een seleco FST Square Vision TTX dit merk bestaat volgens mij niet meer bij is diagornaal 64 cm en heeft zo'n loze glaze plaat voor de beeldbuis zitten dit ding komt uit het jaar 0
Speel op een 72 cm, 100 hz vlakke beeldbuis. Speelt wel lekker moet ik zeggen, maar die TV was echt een koopje. 11 maanden oud, 750 piek! Als ik die niet had gekocht, speelde ik ook op 37 cm of zoiets... Maar misschien had ik die Box dan niet eens gekocht...
Zodra ik m'n poen heb koop ik een 55cm JVC met vlakke beeldbuis. Uit tests is gebleken dat Philips en JVC de beste beeldkwaliteit leveren, waarbij Philips nog wel eens lijdt aan brommende speakers... Grote TVs vind ik op de een of andere manier altijd een beetje korrelig worden. Dat doet niet af aan de game pret hoor, maar ik ga toch voor een tussenmaatje
Voor multiplayer zou ik 37 cm niet aanraden. Ik heb een 72cm tv, en als ik dus muliplayer speel (4 personen), heeft iedere speler een schermgrootte van een 37cm tv voor zichzelf! Standaard gamen kan wel, maar dan moet je gewoon dichterbij gaan zitten.
Ik wissel af, Als mijn pa en ma beneden zitten, dan sluit ik de xbox boven aan op mijn 37cm tv en dat speelt best goed, alleen zie je bij Amped bijvoorbeeld minder goed de afstand of de lijn die je moet volgen als je tegen een pro snowboard.
Ik heb een 100 hertz 70 cm breedbeeld(philips) maar ik vind het fijner spelen op de 63 cm grootbeeld tv( vooral HALO is dan iets scherper.) TODAY: killed masterthief 50 times killed baymate and rodman 47 times death´s 13
Hmm Halo is bij mij ook veel scherper op een 8 jaar oude Sony Trinitron 68cm 4 : 3 dan op een 3 jaar oude eh 72cm ofzo JVC 16 : 9
ik vind da k*t man omdat ik dacht ooh vet man een console voor een breedbeeld tv maar dan worden de games nog in 4:3 geproduceerd, da vin ik gewoon niet kuinnen ik ga een 4:3 tv eisen van microsoft of bungie Tomorrow: sue Microsoft, I want my 4.3 tv of een breedbeeld HALO
ik speel hier naar volle plezier ende volle tevredenheid op m'n niet al te grote 55cm sony tv. Gaat best.
idd, dat heb ik dus ook. op mijn TV boven (63cm) is het beeld veel beter dan onze nieuwe breedbeeld TV beneden. ik vind de TV die ik hem eigenlijk de ideale formaat hebben voor consolespellen. heeft ook een voordeel dat ik alle tijden kan spelen en dat ik niet hoeft te wachten als iemand beneden TV aan het kijken is wat betreft de 37cm tv. kan best hoor, iets dichterbij zitten. maar ik denk dat je er goed aan doet om een grotere TV te gebruiken. ziet er dan volgens mij wel wat relaxter uit.
Ik doe het ook met een 37 cm (nee niet dat ) En ik vind het best te doen hoor. Zo'n bakbeest van een breedbeeld tv wil ik ook niet op m'n kamer hebben staan. Als ik ga multiplayeren sluit ik de Xbox gewoon benenden op de breedbeeld aan.
Ik speel op een 59 cm tv, schitterend hoor, vooral Halo, alles komt goed tot z'n recht. Als ik jou was zou ik ook een tv van +/- 55 cm kopen, dat is beter dan zo'n kleine etter. Kost maybe € 200,- , valt best mee dus
Tja, geef mij mijn tv'tje maar, helaas is het niet aan te raden om games erop te spelen volgens de handleiding dus doe ik dat niet zo gek vaak maar Halo en PGR zien er wel gaaf uit daarop. Het kreng is alleen loei zwaar, hij moest echt met 4 man naar boven worden getild
Ik speel um op een LG 55 cm flatron met electronic eye. speelt heel relaxed, superstrakbeeld. Ik zou hem denk ik niet graag spelen op een 37 cm. K vind 55 wel netjes. Maja kost iets meer als zo'n draagbaar kreng van 37 cm