Goedendag ik heb een waslijst aan spellen ze zullen er niet allemaal opstaan want ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd dus al zoekje iets vraag het even kan goed zidat ik het heb. deze spellen ruil en verkoop ik ook! CoD:MW2 CoD:MW1 Assasins creed 1 Assasins creed 2 Mirror's edge Far cry 2 Fifa 10 Vivapinata lego batman Forza2 NFS Carbon NFS Shift Bioshock 1 Bioshock 2 BFBC 2 Star Wars Force Unleashed 1 Ninenty nine nights Prototype Shadowrun GoW1 GoW2 Halo Reach Halo 3 Halo ODST Transformers: WFC SplinterCell:Conviction Just Cause 2 Fallout 3 FINAL FANTASY XIII NFS Pro STreet FC Instincts Predator Wolfenstein Forza Motorsport 3 Alien vs Predator 2 Tomb Raider:Legend Quake 4 Brothers in Arms: HH Fracture TC's RainbowSix Vegas2 Soul Caliber IV Mass Effect Ninja Gaiden 2 Timeshift Naruto Rise Of A Ninja GTA IV Battlefield 2: MC Je kunt reageren in de thread mag ook PM natuurlijk. Gelijk ff zeggen alsje wilt ruilen welke voor welke en voor te kopen gelijk bieden. Ik zoek ook Microsoft Points dus dat mag ook! mvg Dennis van Hamond
ja best joh het is alleen geen case he.. kreeg dat spel bij me xbox 360 half jaar geleden toenk men oude had gesloopt
Transformers: War for cybertron voor iets uit mijn thread? Mag een combo zijn. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=148565
sorry man nhl vind ik egt geen relaxte games.. ben meer van de shooter/ rpg adventure shit en ook wel race