[XOne] Te weinig MTU

Discussie in 'Games' gestart door groovegans, 23 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groovegans

groovegans Guest

In xbox magezine stond dat je met een MTU check kon kijken of je MTU hoog genoeg is. Alleen bij mij was dat dus niet zo. Best gierig want ik heb toch Mxstream van Planet internet en die zeggen volledig xbox compatible te zijn. Weet iemand of xbox live het ook met een lagere MTU doet?

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is MTU? :+

Volgens mij hoef je je er weinig zorgen over te maken. Zolang je een upload van 128kb of meer hebt werkt het gewoon. (Bij MXStream is dat een standaard pakket, met een 'Lite' pakket krijg je wsl meer problemen.)

3. gegron

gegron Guest

bij de meeste breedband verbindingen is de mtu hoog genoeg check anders ff de live faq daar staat ook wel wat in geloof ik maar met mxstream hoef je je niet zo druk te maken over je mtu

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    MTU is geloof ik de grootte van de pakketjes die de xbox verzend naar de andere gamers (speldata enzovoort)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    NB planet heeft een probleem met actatel speedtough deze is makkelijk te tweaken... dan zal je verder geen problemen hebben.

Zie verder de centrale thread van planet daar staat tevens de oplossing voor de actatel speedtough (daar kan je dan het beste de discussie voeren, omdat het probleem provider afhankelijk is)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    NB kijk ook even in de centrale modem thread (over de actatel speedtough modem)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina