Er komen veel te weinig reviews op deze site...ik bekijk meerdere sites over de xbox maar deze site vind ik persoonlijk de beste nederlands talige site voor de xbox. Huur evetueel meer mensen in die regelmatig een xbox spel kopen, want als je in een willejeurig spelwinkel kijkt zie je dat er ontiegelijk veel spellen uit zijn die nooit gereviewed zijn! Ik koop vrij regelmatig een spel (dat ik zo'n rijke stinkerd ben met een xbox en een vette pc)maar dan koop ik toch een spel die nooit of niet gereviewed is en na een maand moet ik em weer verkopen omdat de speelduur er weer van af is!~ Review meer games! maai
Dan zou de kwantiteit hoger zijn ja.. Maar deze site heeft duidelijk veel kwaliteit in zijn reviews. Anders lees je gewoon een engelse review als je niet tevreden bent
We doen ons best jongens, we willen niet teveel crew aannemen dat komt niks ten goede. We doen ons best... Hebben in iedergeval nogsteeds het meeste nieuws en reviews van nederlandstalige sites over de Xbox denk ik, dsu zo slechts doen we het niet
Idd jullie revieuwen toch wel de meeste games die het ook waard zijn om een revieuw over te schrijven
dat is dus verkeerd...wat jij/jullie een leuke game vinden kunnen andere mensen helemaal geen leuke game vinden (en andersom) Er moeten gewoon meer revieuws komen!! er zijn er misschien maaar 3/4 per maand ongeveer dat vind ik persoonlijk echt veel te weinig!!
Well, er komen ook niet al teveel games uit. Dat bloeit nu overigens weer helemaal op dus zal ook de review-flow weer op gang komen. Daarnaast kunnen we niet eens alles reviewen daar we te maken hebben met uitgevers die reviewcopy's moeten verstrekken. We bepalen het dus niet echt zelf welke games we reviewen of welke niet.
Kun je de leden dan geen reviews laten opsturen die ze zelf geschreven hebben? Hebben jullie minder werk en zo wordt bijna elk spel gereviewd +als je eerst een review opstuurd,controleren jullie of ie goed genoeg is en dan posten jullie hem maar
Reviews insturen kan altijd, ze zijn meestal kwalitatief helemaal niks vandaar dat we ze niet plaatsen.
Zou ik mogen vragen waar je die reviews heen kunt sturen? En zo ja, waarheen dan? Het moeten zeker wel je eigen games zijn , je krijgt ze neem ik aan niet toe gestuurd
Is het dan ook goed dat je eerst reviews stuurt van wat oudere spellen? Om te bewijzen dat je wel degelijk goede reviews kunt schrijven en als dat het geval is zien we wel verder......
Dat is alleen als je serieus tot de crew wil gaan behoren. Dan moet je ook elke dag nieuws kunnen plaatsen etc.
Jeb en daar gaat veel tijd in zitten ... ik ben er daarom mee gestopt ... ik blijf natuurlijk xbw trouw... totdat ps3 uit komt geintje ik ben een MS freak! maar ach als ik weer tijd heb ga ik wel een review schrijven en ik ga me bezig houden met live geneuzel
Ik ben het eigenlijk wel eens met de topicstarter, maar ik geloof ook dat de MODS het hier ook wel druk hebben dus we kunnen het ze eiglijk niet kwalijk nemen of wel?
Alle spellen waarin ik geïnteresseerd ben hebben ze over geschreven, dus ik ben wel tevreden. Ik zou alleen graag ergens een soort ranglijst willen zien met de spellen die jullie de hoogste cijfers gaven, zoals op IGN.
dan komt Deathrow op de eerste plaats, een 9.8, je moet wel een cijfer geven waar we ons allemaal in kennen zien, als ik bv. een ontiegelijke rts fan ben als crewlid en ik bv. commandos 2 voor xbox ook een 9.8 geef dan is dat ook niet eerlijk Maar ik ga nu teveel offtopic. Voorderest wil ik ook wel wat meer reviews zien, maar als je de releaselijst van Jordi heb gezien dan zal er wel aardig wat te schrijven zijn komende maand!