mensjen als mijn vraag beantwoord is mag deze op slot wat gebeurt als je upload of download trager is dan de minimale eisen? ik vraag dit omdat 99,9% van de xboxers die chello gaat gebruiken te weinig upload (maar vet veel download)speed hebben. wordt je dan geweigerd? of kan je alleen in servers spelen en zelf geen server maken? ben nogal bezorgd omdat mijn upload snelheid de helft minder is dan de toegestaande.
Ik heb ook chello en eerlijk gezegd staat het me ook tegen dat de uploadsnelheid zo waardeloos is, ik speelde voor het eerst in een half jaar weer eens quake 3 arena en had een ping van 100, toch niet echt iets om blij van te worden.
Ik krijg een upload speed van 145kb bij xbox live... de latency is wel 166 maar daar moet je niet al te veel waarde aan hechten,... chello is overigens een lid van het xbox live compatibility program, dus maak je geen zorgen
Ja maar chello zijn wel van die naaiers dat je straks zeker exxtra moet lappen om je connectie te optimalizeren voor xbox live, althans, zo zullen zij dat dan wel verkopen.
begijp ik het verkeerd of......................je upload gebruik je toch om een server te starten? en je download om in een server te spelen en om Xtras te downloaden? JeanV die ping ligt dus niet aan je upload maar aan je download
Je moet ook packets uploaden naar je tegenspeler hoor stel dat jij schiet en er word geen packetje gestuurd (upload) dan schiet jij dus voor jou tegenstander gezien geen kogel af. pingen gaat met up en downloaden ik denk inderdaad dat chello misschien wel xtra geld gaat vragen... maar ik wacht geduldig op glasvezel kable (waha dat duurt nog wel ffkes)
Ik denk dat je gewoon dik pech hebt. Maar zal niet weten wat er gebeurt als je niet aan de eisen voldoet Suc6.
Ping ligt aan allebei! Je verstuurt iets en je krijgt het weer terug, maar aangezien chello supersnel download, weet je dus dat upload langzaam is als je een hoge ping hebt!
volgens mij niet want dan zou er bijna geen enkele adsl gebruiker op live te vinden zijn, ik heb namelijk maar 14 tot 16 upload. Het (normale) adsl abbo met de grootste upload kan volgens mij maar 60 kb halen. Nee er is al vaker genoemd dat je minimaal 16 upload moet hebben.
reken er maar op dat het genoeg is, dat weetik bijna zeker de vraag is alleen, kun je tegen mensen uit amerika spelen bijvoorbeeld. en daar twijfel ik aan, maar tegen europeanen gaat het prima met chello.