1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team America

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McRed, 24 dec 2004.

  1. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat denken jullie ervan? Ik heb hoge verwachtingen...
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hoge verwachtingen? Nee die heb ik niet.Ik ga denk ik wel naar de bios om hem te zien.Ik merk dan van zelf wel of het wat is
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Torenhoge verwachtingen...

    Vooral toen die net uit was in Amerika en ik overal trailers en teasers en recenties zag. Lijkt me een geweldige film! Maar doordat we hier tot maart ofzo moeten wachten wordt het wel steeds minder.
     
  4. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    januari
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat niet van diezelfde gast die "Family Guy" maakte? Dat programma is echt geweldig. Ik zweer je het ownt de Simpsons dik.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg south park zou nu en dan op veronica en het blijft gewoon leuk. Ik kijk dus ook erg uit naar deze film. De makers zullen hier namelijk ook wel wat moois van kunnen maken ;)
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Als het van de makers van Southpark is heb ik er wel vertrouwen in maar het kan ook ENORM floppen als het van de makers van Southpark is.
     
  8. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat dit best droog gaat worden, wat betreft south park kijk ik dat wel afentoe, maar ik kan niet altijd erom lachen, alleen om de domme momenten en cartman als hij tegen zijn katje begint
     
  9. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze film moet ik zien die 2 gasten zijn super grappig ik weet niet of zomige mensen de film BASEketbal hebben gezien dat is een film met die 2 makers van southpark en team america

    Ik vind het jammer dat het zo lang duurt voordat die hier eindelijk te zien is in amerika was die al in november uit
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    foutheid slaat toe, maar ik ga em waarschijnlijk niet in de bios kijken. ik 'huur' em wel...
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Southpark the max. Ik vind het geweldig en ga dus zeker naar de film. 's Avonds kijk ik er altijd naar, ik moet er altijd zo hard om laggen. Hoe grof ze zijn en de grappen zijn origineel. En hij komt in januari al, daar ga ik dus naar toe.
     
  12. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m al gezien en hij is echt superdroog. Dezelfde soort humor als in South Park; hard en droog.
    Ook het feit dat ze met poppen werken hebben ze aangegrepen om het nog droger te maken.
    Echt een aanrader!
     
  13. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gezien? :mad: ik ben jaloers!
     
  14. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Family Guy is inderdaad heel stoer, maar niets ownt The Simpsons. Ik snap niet waarom et niet wordt uitgezonden hier in Nederland. In Amerika zitten ze al bij seizoen 16 ofzo.

    Alleen al voor de sex scene wil ik Team America zien.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Team america FUCK YEAH!!!
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    team america RUZLEZZZ
     
  17. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook al gedownload :9
     
  18. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er volgende week maandag heen, can't wait :p
     

Deel Deze Pagina