Theme Hospital Hallo allemaal, Ik wilde vragen of er van XBOX ook een spel is, dat hetzelfde speelt als Team Hospital van Playstation. Vind ik namelijk een grappig spel, maar heb het niet kunnen vinden bij XBOX-spellen.
Theme Hospital kan ook. Het is in ieder geval een spel, waarin je een ziekenhuis op moet bouwen en moet zorgen, dat het goed blijft draaien om in volgende levels te komen.
Ohhh meeennn.. Dat spel is gewoon vet bejaaard ofzo joh!!! Eeuwenoud Bullfrog-spelletje man Wel erg gaaf om te spelen, kun je denk ik wel ergens downloaden op internet als Abandonware ofzo..
Dan heb ik liever een XBOX update van Syndicate (amiga klassieker, waarby je met 4 huurmoordenaars op pad ging...)
hahaha ik was dat spel alweer helemaal vergeten.. die tycoon spellen.. vooral Rollercoaster Tycoon vond k helemaal te gek! Rollercoaster Tycoon is overigens wel op de xbox uitgekomen.. maar Theme Hospital niet nee
anders zoek em op twilight 11 daar staat ie ook op, en bij de Freerecordshop heb ik em laats ook zien liggen
Jaahh goeie ouwe tijd. Wat een gruwelijk vette spellen waren dat. Weet je wat?! Ik ga em ook downloaden...wat een zin zeg! Thanks for bringing it up /edit: denk trouwens niet dat je deze soort spellen op die DOS site zal vinden. Zijn vogges mij toch net iets nieuwer. (niet veel )
Jup, ik heb het spel ook heel veel gespeeld... *zoekt* edit: Lol, ik had em nog steeds ver weg verstopt in de kast liggen 3-). Psst, Mightynr1... kopen?