Clannaam: Kill with Honour Clantag: KwH Website: http://www.Team-KwH.com Games: Call of Duty 4 & Rainbow Six Vegas 2 Geschiedenis: "Kill with Honour" 22-01-2008 KwH opgericht door KwH Chasin, KwH Mr gSuS en KwH RefleXz. Voordat we "Kill with Honour" opstarte zaten we allemaal in OBK "Oefening Baart Kunst". Oefening Baart Kunst heeft zich aardig bewezen op de Rainbow Six Vegas ladder van Gamebattles. We haalde maarliefst de 3e plaats van de Summer Season van 2007. 19-04-2008 waren we op onze eerste Call of Duty 4 LAN. hierbij waren we bij de 4 vs 4 in de voorrondes eruit gespeeld Toen speelde we RB6V2 en hadden we dat gewonnen Daarna deden we mee met Call of Duty 4 - 2 vs 2 Sabotage daar hadden we het goed op gedaan en kwamen beide KwH Teams Tegen elkaar uit in de Halve Finale. Hier zijn we als 2de Ge-eindigt Recruiting: Momenteel nemen we alleen nog spelers aan die echt een goede bijdrage kunnen leveren binnen "KwH". Ben jij bereid om in ons Call of Duty 4 of Rainbow Six Vegas 2 team te spelen, meld je dan nu aan op onze website of stuur ons een bericht op XBL. Contact: Email website : info@team-kwh.com KwH Chasin : Alex_B_1990@hotmail.com KwH Mr gSuS : Mathy_Theuns@hotmail.com KwH RefleXz : Mcfox_Jesse@hotmail.com Call of Duty 4 Teams: "Kill with Honour" kent op het moment 4 Call of Duty 4 teams. KwH Team Equinox KwH Team Foxtrot KwH Team Aqua KwH Team Empathy En we hebben nog een paar Doubles Teams op Call of Duty 4. KwH Team Equinox Dubz KwH Numb3rs
Hey there, ik heb even de clantag uit je nickname gehaald; zie hier voor meer uitleg. Succes verder met de clan.
Zoeken nog Nieuwe Members we zoeken nog wat CoD 4 members en we zoeken nog wat RB6V2 members reply hier , of ga naar onze website www.team-kwh.com of stuur een van ons een messege op Xbox Live
Net tegen een paar mensen van KwH gespeeld. Ze zijn zeker niet slecht. Op het laatste potje na, toen had ik een score van 13 - 3 4 - 3 winnen, tegen 5 KwH spelers, terwijl ik met wat onbekende Amerikanen zat.. Although we de rest van de potjes bijna allemaal met 0 - 4 verloren
aapje ook hier maar is foxtrot al bezig met matches laat ff weten dan kan dat op de site worden gezet
We gaan binnenkort beginnen mischien vandaag al want ons team is compleet *) KwH Scarluuk KwH MonkeyXXL KwH Unique KwH AdHd Kwh Pharaoh UnKnOwN NLz Dus als mensen een clanmatch willen tegen dit team kom maar op \o/
moet even kijken of we morgen genoeg members dan online hebben vanwege een klein probleempje met een van de leden maar ik laat morgen nog wel wat weten hoelaat wil je ongeveer en hoeveel tegen hoeveel?
scarluuk jullie krijgen waarschijnlik tweaks erbij en over die lan is nog niet zo veel bekent eers even weten wanneer iedereen kan en dan pas kunnen we iest gaan doen maar in iedergeval ergens is julie
Kwh is noob.......ze nemen half nederland aan (ze hebbe geloof ik onderhand al 40 members).......ze hebben we 4 teams....waaronder het engelse team het beste is maar die gaat toch zo weer weg net als Kwh extreme ahah sukkels
hallo ik ben remco ( KwH Maniac noob lid die is gekickt ) toen me eigen clan is begonnen uXg en nu moet ik huilen omdat me clan kapot is gegaan omdat ik me members niet bij me kan houden