Gisteren lekker geracet in een server voor 12 spelers. Ik zat daar met nog 2 andere nederlanders. En we probeerden steeds 1,2 en 3 te finishen en dat lukte aardig. Ik denk dat het handig is als je elkaar helpt als land om beter te eindigen.Wagen settings aan elkaar doorgeven bijvoorbeeld en buitenlandse rijders afhouden met zijn allen. Het helpt echt en het is gewoon leuk Vooral omdat de engelsen en duitsers veel meer aanwezig zijn in de race wereld dan wij. is het echt leuk om van ze te winnen. we moeten dus een blok vormen en een pakt sluiten. Nederlanders in DTM voor elkaar en naast elkaar wat denken jullie leiders: voodoo300 Rotarymonster engineer team: - test team: - strategen: alle leden zijn natuurlijk ook gewoon rijders lijst van rijders: -RotaryMonster -Voodoo300 -Rooiebob mensen die willen joinen moeten me pm-en en zeggen welke plek ze willen in het nederlandse rijders team
je zou afhouden ook anders kunnen interpreteren... bv eventjes wat meer afremmen in de bocht zodat de nederlander voor je een groter gat kan opbouwen en minder vatbaar is als hij een foutje maakt. als je weet dat je de race niet meer kan winnen vanwege een door in de eerste bocht zwaar beschadigde wagen en je ligt toch nog tweede dan kun je die ander op zijn minst helpen. tikje geven mag, dat houd de spanning erin, maar iemand flink rossen is idd niet nodig
Vind het een top idee, heb alleen geen Live. Als ik iemand creditcards nummer mag gebruiken zou dat ook opgelost zijn.
Ja meestal heb ik het ook niet zo op de Duitsers die doen echt alles om te winnen duwen je de heletijd van de baan af e.d. , Engelsen gaan nog wel. Maar als ik met veel buitenlanders en een paar nederlanders aan het rijden ben vind ik het toch wel leuk als ik win (logisch) en anders een van de andere nederlanders.
Ik moet die game binnenkort krijgen, en heb zin in Zandvoort! Zou echt lachen zijn als de hele top 10 vol staat met gamertags die op NL eindigen .
hmm oke een team heeft wel een paar onderdelen nodig zoals: technische mensen die de auto steeds op afstelling proberen te verbeteren. Een test team dat de nieuwe instellingen test. de strategische man die planned en kijkt hoe we het beste in de top 3 kunnen eindigen. Lijkt me vooral leuk om races te rijden waar je op zijn minst een stop moet doen. en mensen die een server voor 12 spelers kunnen starten...(ik zelf kan er maar 5) en oh ja... een ldr, maar dat zal ik dan wel zijn dus zeg het maar wie kan wat doen? eh oh ja sponsors
Add mij ook maar, ik doe ook wel mee Live tagname: DiabloChief007 Ik kom online vooral veel Amerikanen tegen. Engelsen en Duitsers soms...
Ik zou ook graag mee willen doen. heb wel qua live ervaring nog nagenoeg niks met dtm, wel 88% van mn career en 215uur pgr2 online gespeelt. Ik haat ook mensen die botsen om te winnen. Als ik niet goed genoeg ben hoor ik het wel. Gamertag: Cpt Grass
yo ik doe ook wel mee(gamertag: voodoo300) ben 1 van de mensen waar de ridder het mee bedacht heeft en ik heb bij heel veel banen al goede instellingen voor auto's gevonden.maar gaat dit niet heel veel in de richting val een clan?(niet dat ik het erg vind)
Denk dat we gewoon veel met elkaar moeten gaan racen dan komen we er vanzelf achter wie de beste set-up heeft.Qua strategie is het 't eerlijkst om te proberen als "team" elkaar een voor een te laten winnen ( lees: drie voorop, die uitvechten wie 1,2 en 3 wordt en de rest daarachter om te blokken.)Wordt lache!!!
Leuk en aardig dit maar wie voegt wie enzo nou toe? Paar van hier staan al in mijn lijst zover ik weet