www.teamtangodown.com Naam: Team Tango Down Tag: TTD Games: CoD4 & MW2 Website: www.teamtangodown.com E-Mail: admin@teamtangodown.com Beste gamers, Eind 2008 ben ik begonnen aan een Call of Duty 4 "team" met twee anderen, ik zeg bewust team, want we waren meer een groepje dat af en toe Team Tactical en 3v3 speelden tegen andere teampjes. Daarna besloot ik om iets serieuzer te worden met deze groep en maakte een website, wat nu dus [I]www.teamtangodown.com[/I] is. We kregen een paar man meer, maar het hielp niet veel. Vanwege het tijdsverschil met een paar Amerikaanse leden viel het een beetje uit elkaar. Ik besloot het Europeaans te maken en te gaan recruiten op de officiële Xbox Forums. Niets. We zijn dus op zoek naar mensen die (competitief) met ons willen spelen: Leeftijd speelt geen rol, zolang je je maar volwassen kunt gedragen. Skill speelt wel degelijk een rol, maar we hebben geen K/D ratio, accuracy, etc. vereisten. Moet wel kunnen omgaan met een team en ook kunnen luisteren naar anderen. Dit kun je verwachten van ons: Vriendelijke members. We spelen vrijwel alle gametypes. We zullen, wanneer we meer mensen hebben, competitief gaan spelen. Een goed werkende website + forums. Ons roster is te vinden op de website Als je het team wil joinen, ga dan naar www.teamtangodown.com en ga dan naar "Join Us" EN registreer je voor de website, zie hieronder. Als je de community wil joinen, ga dan naar www.teamtangodown.com en ga dan rechts in de Info Box naar "Register". Peace, D_Vlaine (admin@teamtangodown.com)
succes maar ik denk dat het moeilijk is om een cod waw team te maken nu nog cod 6 is belangrijker zou ik zegggen
Goed dat je dit zegt, ik ben dit vergeten te melden. Natuurlijk gaan we vooruit kijken naar Modern Warfare 2! Zelf zuig ik ook in WaW dus dat kunnen we altijd nog achterwege laten. Ik zal het later vandaag in de OP toevoegen.
Als ik jou was zal ik wachtten tot mw2. Dan gaan veel mensen weer spelen en zullen er genoeg mensen zijn.
Ik heb me op jullie site in geschreven kijk maar ff Ben wel vaak online aangezien er voor school nu toch weinig te doen is. Ben 22 jaar en heb een headset eigenlijk alles wat ik ook bij jullie in heb gevuld Owh nog wel ff beschik over: MW1 MW2 en WAW (als jullie daar nog wars in doen )
Zou je dat nog een keer willen doen? Ik heb niets gezien of gekregen. Sorry voor het ongemak. Als hij zegt dat je het al een keer hebt ingevuld, zeg het dan even dan duik in even diep in de database om te zoeken.
Jazeker. Is verandering in gebracht, ik was de afgelopen dagen niet thuis ivm de feestdagen en kon hierdoor weinig tot niets doen. Sorry hiervoor.
hey TTD ik heb me ook aangemeld voor jullie clan, ik weet niet of jullie al genoeg mensen hebben voor jullie Cod4 Team. als jullie nog iemand zoeken voeg me maar toe: Cloentje mvg Koen