1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team VVV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, 1 of 2 rondes. PGR3. Maar daar zoog ik in. Ik deed mee voor spek en bonen en voor errie :p
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb striker geloofk nog gezien @ Gameplay :9

    Met dat eTa shirt toch?
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Lijkt me wel een keer lachen. En ik niet rondrennen? Tuurlijk wel man, rambo met de Thomson FTW!!!

    @ Mark, owja, MP44 pwnage, hoe kon ik het vergeten :+
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wij waren gewoon een goddelijk team, Thompson en MP44 :cool: En striker ik heb ook wellis met jou online zitten spelen op COD2, en volgens mij deed ik het helemaal niet slecht....
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja dat was die lange darm die naast mij liep :D maar ik ben wel in voor een funmatch :thumbs:
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    JaJa, jullie hebben de tag uit het geschiedenis boek gejat.


    Ps. Mooie beging post.
     
  7. CoNcEpT

    CoNcEpT Guest

    Alleen de gamercard van Fred Kroket spaced 'm
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hij moet hem nog veranderen, morgen wordtie wel verandert. Tenminste als hij niet vergeet punten te halen :+
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat wordt zn gamertag, heb geen zin omt hierna nog te moeten veranderen lol
     
  10. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck hahaha weet niet wrm ik hier om moet lache maar damn Hahahah. wow ok even een lachkick!:lol: :thumbs:
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Mag ik alleen even zeggen dat je Clan Roster erg verdomd goed uit ziet?
    En daarmee doel ik op alle VVV's ervoor. Dat laat nou echt toewijding zien :).
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag je zeggen ;) Jaa, we zijn er van overtuigd dat VVV tot grote hoogten kan gaan stijgen.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    RAZOR en ik hebben beide zowel de 1/8 finales als de kwartfinales gewonnen. Gaat goed met VVV nu. Denk wel dat ik in de finale kan komen, aangezien er morgen maar 6 mensen max. in de lobby zitten. Ligt er maar aan hoelaat ik terug ben van de AutoRai.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha MacagoraZ dat heeft zo'n beetje elke clan. DRC had het, wij hebben het, XBW heeeft het..
     
  15. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, denk dat het voor jou nog wel ff aanpoten gaat worden :):
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha XD. Even nog een concrete vraag:

    wie is de beste racer in VVV

    en voor jullie kennis te testen

    wie is de beste racer in TTR
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn van die vragen die niemand iets interreseert. Iedereen is wel goed in een bepaalde klasse.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    I know, maar sommige clans hebben members die het wel hebben, maar ook veel members die het niet veranderen. Dit ziet er gewoon goed uit :+.

    Trouwens, ik zag toen ik vandaag PGR3 voor de 1ste keer opstartte(zat er ook al bij toen ik de 360 2dehands kocht, vandaar de achievement vorig jaar) meteen staan dat DRC Stoeptegel ergens voor gekwalificeerd was ofzo, hij zit hier toch ook bij?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    In PGR3 zou ik Nismo, Hyperion of Daveyskills zeggen. RAZOR kan ook aardig meeklappen. Hoe het met Forza 2 gaat zijn weet niemand.

    Met de A-klasse is het Handewasser. Met de B t/m E klasse is het Deano. Op consistentie is het Ch0mpr. Althans, dat denk/vind ik. Maar verder boeit het weinig. Dan kan je nog zo goed zijn, je hoeft maar één klein foutje te maken en je word al niet meer eerste. Maar hoezo wil je het weten? Je gaat nog steeds mensen van TTR recruteren?

    @ Shizzel, idd DRC Stoeptegel zit nu in deze clan, onder de naam VVV Apollo :)
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee hoor ik ga geen TTR mensen recruiten. We hebben er een paar die ons meehelpen met CoD3 maar ben niet van plan qG actief te gooien op het Racegebied.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina