Teamcompete vs. Gamebattles

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Martial Artist, 24 nov 2006.

1. Martial Artist

Martial Artist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses als dit al de zoveelste keer is dat het gevraagd wordt, maar ik wil nu een duidelijke thread waarin het alleen gaat over TC en GB.

Mijn eerste vraag aan jullie (de clans) is: Verwachten jullie dat jullie op Gamebattles of op Teamcompete gaan spelen?

Mijn tweede vraag is: Weet iemand hoe het zit met de Europese afdelingen zoals die er vroeger wel waren op teamcompete, maar nu niet meer voor zover ik kan zien? Op gamebattles lijkt ook alles internationaal onder dezelfde 'ladder' te vallen. Komen er nog aparte europese ladders/afdelingen of zijn die er al?

Want het is wel balen als die er niet zijn/komen, dan wordt het namelijk een stuk moeilijker om op nummer 1 in de lijst te komen staan aangezien Amerika anderhalve week eerder begonnen is, en er een hoop clans zitten.

Voor de rest kun je hier alles kwijt wat je op te merken hebt of te vragen hebt over deze gaming communities en/of eventueel andere vergelijkbare communities.

Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al bij Gamebattles onder de clan: the incredibles dus als je gow hebt en je wilt battlen...

3. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamebattles heeft voor de populaire live games altijd wel een European ladder.
    Ik zal ff een link zoeken voor de Vegas ladder aangezien je er alleen op kan komen via het forum, http://r6vegas.eu.xbox360.gamebattles.com/

4. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ej ej.. wat dacht je van beide?

En ja, ze hebben BEIDE EU ladders

5. Martial Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, thanks firebeast voor die link. Ik heb nog steeds beetje problemen met alles uitzoeken op die site, tzit zo vol :p.

Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  6. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    GB is altijd al beter

op TC is mijn username al in de database krijg geen email met activatie en hun contact emails doen het niet eens

GB is makkelijker + je username hoeft niet je gamertag te zijn.

en MLG heeft GB gekocht dus GB zal meer tournooien hebben met betere prijzen.

7. Martial Artist

Leuk Bevonden:
    0
  8. Martial Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Is een van jullie vandaag al op www.gamebattles.com geweest? Het ziet er naar uit dat er iets misgegaan is met de site. Ik kan me niet meer inloggen, de laadtijden zijn belachelijk lang geworden en ik ben niet de enige met dit probleem.

Kunnen jullie gewoon op je account en snel op de website surfen of hebben jullie hier ook last van?

Iemand een idee wat er aan de hand is en wanneer het weer opgelost is?

Greetz,
    MA

9. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon server update denk ik... is ook bijna elke maandag ochtend/middag zo.

Deel Deze Pagina