Clangames moeten Tiberium Wars en CoD2 weg omdat we daarme zijn gestopt. Gamercards onderweg (3 versies), haal maar weg want die zijn niet onderweg. qG Gamercard (zie hieronder) kan weg want er is geen gamercard.
Bij toekomstige clangames moeten Halo Wars, StarCraft 2, Halo 3, CoD4, (Huxley enz??) erbij. Bij dat plaatje bovenin staan er wat dingen tussen die er niet tussen horen te staan. Actief op NxGamers? Nee dus. Maar qG bestaat grotendeels uit ex leden uit de teams aVIP en eVolution?? Mischien maar 6-8 in totaal, bijna allemaal komen ze juist niet uit die 2 teams.
Verander dat is ff aub
@ SmartieZ Ik heb zelf in totaal iets van 300 euro ofzo daar komt 50 euro + 200 euro + 75 euro bij van een aantal dingen = 625. Aangezien ik ook nog 500/700 kreeg? van de sponsor en mijn pc helemaal niet duur word is het toch geen probleem Ik neem trouwens een 8800 GTS of nog minder zelfs en alles gewoon redelijk goedkoop, die pc word echt niet zo duur hoor. Maar dat lijstje
Trouwens ik wil hem ook wel zelf samenstellen maar dat vind ik beetje kut zonder pc bouwer systeem gebeure want dan moet ik alles apart op gaan zoeken en ik weet niet welk merk goed is en wat er allemaal in MOET zitten en dan zal vast mn graphische kaart niet in mn moederbord passen enzo.. De behuizing maakt me niks uit. Wel jammer dat Azerty niet van die steelseries super headsets verkoopt, consoleshop.nl, die wij of evolution een keer hebben gevraagt voor sponsor verkoopt die wel maar die koop ik dan apart.
Dus:
1: Hoeveel geld krijg ik voor de pc: 0, 500 of 700 euro
2: Wanneer gaat Elroy het lijstje maken van de pc die niet zo super goed hoeft te worden maar die wel StarCraft 2 op zn mooist enzo kan spelen (dus maximaal 8800 GTS) en ik hoef niet veel GB op mn pc want er komt niet zo veel op te staan ik hoop genoeg info?
3: Of moet ik hem zelf in elkaar zetten wat een ramp word?
Laatst bewerkt: 16 aug 2007