Dit zijn de dingen die ik erg handig vind, hopelijk komen er vele tips bij. Slayer -Veel bewegen. -gebruik pistool ipv sniper rifle(je verraad je positie) -Gebruik de sniper rifle alleen als je zeker weet dat je hem in 3 of minder schoten fragt. -Springen is in Halo minder nuttig dan het lijkt(alleen als iemand continu op je hoofd mikt) -Assault rifle is volkomen nutteloos. -Shot guns zijn de ideale close combat wapens.
whaha , ik gebruik alleen met sniper als ik zeker weet dat ik hem in 1x Frag .. en das heel vaak .. af en toe 2x als ik nets iets scheel schoot ... ik gebruik Pistol wel vaak ook .. en dichtbij gevechten vaak afsluitend met een KLAP
Op bloodgulch bij CTF altijd de teleport blokkeren van de tegenstander met een wagentje ofzo. Zodat als jij de vlag hebt gepakt en wegrijd zei niet naar het midden kunnen teleporten om je te pakken met hun pistols, want met die pistols kan je dan tot en met jouw basis je zien. Dit werkt echt mega goed en leer ook goed schieten met je handgun want hij doet meer damage als je machine gun (moet je wel in de kop raken) want dan heeft de tegenpartij geen tijd gehad om een granaat te gooien of dat ding ontploft pas als hij dood is, moet je wel ff mee opletten dus.
ZIjn er nog meer CTF technieken? Bij blood gulch zie ik iedereen altijd wagentjes in hun basissen gooien, dit is best handig want zo zijn er minder ingangen en kan je je verdediging op bepaalde plaatsen dus versterken. HEbben jullie ook strategiieen over hoe je de vlag gaat halen?
Het andere team richting jouw basis laten komen, dan snel de andere (grotendeels onbewaakte) basis snel benaderen, vlag pakken, teruggaan, andere team slachten Grote kans overigens dat het andere team er met jouw vlag vandoor gaat maar ach
Zo snel mogelijk naar het midden gaan met tweeen allebei in ghost eentje pakt rocket en ander blokkeert teleportal dan kill je de tegenstander parkeert de ghost achterom die met de rocket gaat op de basis staan en molt de respawnde vijand ander pakt vlag en springt in ghost!