Het volgende is er aan de hand: Ik heb een breedbeeld 50 hz, nou wil het geval dat als ik op 50 hz speel het beeld er perfect stil uitziet (mede door rgb kabel) maar als ik hem op 60 hz zet trilt linksonder in de hoek het beeld een beetje. Ik snap niet hoe dit komt iemand een idee???
Tja maar ik vind het gewoon vreemd tv is ook net nieuw nie zo oud. En 60hz zou volgens sommigen beter lopen, rsc bijvoorbeeld.
hmm ok.. weet dit niet zeker maar ik dacht dat de 60 hz functie van de xbox alleen goed werkt op 100 hz t.v.'s
Op mijn 37cmtje zie ik zo goed als geen verschil tussen 50 en 60hz. K zal es goed kijken of er verschillen zijn.
ik heb het op 60 hz staan en ik zie geen rare trillingen of zo ik weet alleen niet of het verschil tussen 50 en 60 bij mij groot is want ik heb het nooit op 50 gehad
met alle respect,.... maar ik wil graag weten hoe dit komt, niet of je het wel of niet hebt. Anybody????
TV's die geen100 Hz zijn, zijn in europa 50 Hz. Sommige tv's kunnen ook 60 hz hebben, dat zou in de handleiding moeten staan. Soms heb je geluk en doe ie het gewoon. Heb het op drie tv's geprobeerd. Een wat oudere daar deed ie helemaal niks, je zag gewoon geen beeld. Op mijn eigen tv, een 72 cm beeldbuis en nieuw doet ie het goed, alleen in de menu's zie ik een schuine rode streep bovenin het beeld die verdwijnt zodra het spel start. Een klein philips tv-tje, daar had ik helemaal geen problemen. Je moet dus gewoon een beetje mazzel hebben volgens mij.
Ga er trouwens niet van uit dat 60Hz altijd beter is!!! Bijvoorbeeld Halo: speelt veel relaxter op 50Hz. waarom weet niemand..
ja denkt, het is niet heeeeel erg zichtbaar en wel scherp alleen een beetje trilling,... maar goe ik draaai um wel op 50hz anders irriteert het me toch
wat een lompe vraag, je hebt een 50 hz tv en op 60 hz doet die het niet goed, nee huh je tv is 50 hz en kan dus geen 60 hz aan.
ik reageerde op de post iets eerder waar je antwoorde op een uitleg van iemand die zei dat de 60 hz functie van de xbox vaak alleen werkte op een 100 hz tv daarom zei ik dus ff dat ie het op mijn tv wel doet ook al is het geen 100 hz dus dat zou het niet verklaren waarom het op een gewone tv niet werkt
Precies. Mijn tv is ook niet 100 hz en m'n boxje bromt lekker weg op 60 hz hoor. Ik denk dat je tv het gewoon niet ondersteunt. Dan kunnen de meest uiteenlopende klachten ontstaan.:{
Aah ok sorry iki heb iniedergeval ook een mailtje naar panasonic (dast merk) gestuurd dus ik w8 op een reply