Tecmo mee met PS3?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door wesleyX, 23 apr 2004.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    In een interview met Tecmo van een aardig tijdje geleden, zei Tecmo dat ze voor de Xbox gekozen hebben, omdat de Xbox de beste hardware heeft. Verder wist Tecmo nog niet voor welke console ze in de toekomst zouden kiezen.

De PS3 komt waarschijnlijk als laatste van de "grote 3" (Xbox2, PS3, N5) op de markt. De consoles die later uitkomen zijn (bijna) altijd "hardware matig" beter. Ik zie het wel gebeuren dat Tecmo overstapt naar PS3. Mits de PS3 goede online opties heeft.

DC: DoA 2
    PS2: DOA2 Hardcore
    Xbox: DOA3
    Xbox: DOAU
    Xbox2: DOA4
    PS3: DOA4 Hardcore
    PS3: DOAU2
    Beste Next Next GEn: DoA 5

Ik zie er wel een ritme in.

DOA Ultimate 2 kan natuurlijk niet op de Xbox2. (DoA3 + Doa1 )

Wat denken jullie?

Laatst bewerkt: 24 apr 2004
  2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop i.i.g. dat ze bij Xbox blijven maar ik kan me goed herinneren dat ze idd voor de "sterkste" console gingen.

3. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk blijven ze bij MS, en idd Tecmo kiest voor de sterkste console.
    Dus MS, je weet wat je moet doen :p

Ik hoop eigenlijk dat ze op 1 console blijven, dan hoef ik niet telkens een nije aan te schaffen :D

Maja, we zullen wel zien wat de toekomst ons geeft.

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik neem aan de dat xbox2 hardwarematig beter word dan de ps3 ik snap eigenlijk niet echt waar je heen wil de ps3 hoort niet in het rijtje van xbox, ngc zoals jij imo suggereerd.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het is natuurlijk alleemaal specualatie dit. Wel is het een feit dat Itagaki en MS de afgelopen jaren een goede relatie hebben opgebouwd, misschien kan MS daar in de toekomst van profiteren.

6. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    De strijd tussen PS3 en Xbox 2 kan of heeeeeeeeeel spanned worden iets zoals de oude 16 bit oorlog tussen Sega en Nintendo of het kan juist zo zijn dat een van de twee met zo'n suprieure console komt dat de ander wordt weggevaagd. Persoonlijk denk ik dat het tweede niet zal gebeuren, sterker nog ik denk juist dat de twee consoles heel dicht op elkaar gaan zitten.. waarom?

Nou beide Sony en MS willen een multimedia console uitbrengen naar het idee van Phillps de CD-I in mix met de huidige PC alleen veel beter en veel functioneler door de online mogelijkheden (dus daar zal het verschil ten eerst al niet in te vinden zijn). MS heeft op dit punt al een hele belangrijke voorsprong op het gebied online dankzij Xbox Live (Ik bedoel kom op Xbox live is 10 keer beter dan PS2 online) maar een hele sterke console zal er misschien toch niet in zitten want dan kan MS zichzelf kosten technisch gezien zich erg in de vingers snijden wanneer zij met een veel duurdere console komen dan Sony.

In principe zou MS het moeten winnen dat is duidelijk (ze hebben immers het geld en de kennis en hebben ze geen kennis hebben ze genoeg geld om kennis te kopen) maar het hangt allemaal van de consument af en die heeft weining zin om 1000 Euro of zo neer te leggen voor en console en daarom zal het juist zo dicht bij elkaar liggen. MS kan simpelweg niet een hele suprieure console inelkaar zetten want dan wordt ie te duur dus het verschil zal in de nuances liggen.

Ik denk dat als het heel close is de DOA serie gewoon voor beide consoles uitkomt. En ik denk niet (stel dat er een DOAU2 uit zou komen) dat waar DOAU2 op uitkomt niet zal afhangen van het feit dat DOAU1 op xbox is uitgekomen want ze kunnen heus wel een paar extra dingen verzinnen voor de misschien volgede DOAU als ze daar zin in hebben. Maar persoonlijk denk ik dat ze DOAU uitbrengen om de online funcities te testen slimme zet want ze maken de volgende DOA gewoon wat completer en ze hebben dan al kennis van eventuele online bugs.

Maar ik heb well genoeg gesproken nu weer ff iemand anders.:D

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens vergeet niet dat de bill aardig wat dollar hbe neer geteld voor de exclusiviteit.
    dus het gaat niet alleen om de sterkste hardware.
    monet rules the world ;)

8. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    mr.ed zie edit first post. Ik bedoelde de aankomende generatie.

Sony is van plan om 2 verschillende PS3's uit te brengen.
    -PS3 game console a 200 euro
    -PS3 multimedia console a 600-700 euro

Ik denk dat veel gamers wel interesse hebben in zo'n "goedkope" PS3.

Komt DOA Code Cronus eigenlijk nog op de Xbox?
    Als dat zo is dan zal er vast wel wat info worden vrij gegeven.
    Zal deze titel meerdere DOA characters bevatten of zal er 1 centraal staan zoals in Ninja Gaiden?
    Misschien wordt het wel DOA Xtreme Tennis Tournament.
    Of een shooter met Tina in de hoofdrol (gebaseerd op het eind filmpje van Tina DOA:cool:

Ik hoop ook dat Tecmo een beetje kijkt naar de multiplayer van Iron Phoenix en dat gaat gebruiken in DOA 4.

Ik ben er nu in iedergeval zeker van dat het nog onzeker is wat Tecmo in de toekomst gaat doen, maar waarschjnlijk ga ik met ze mee of ik koop meer dan 1 console.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je vergeet trouwens Ninja Gaiden en DOAX in het rijtje ;)

10. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    DOA code cronus is DOA Ultimate............... code cronus was de ontwikkel naam van DOAU, best wel logisch als je weet dat cronus voor tijd staat en dat DOAU een soort van terugblik is op 1 en 2.

11. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de werktitel van DOAU ---> DOA Online was.
    Stond in een interview van E3 2003.

12. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zit Tecmo nie meer bij sony ???

athans geen ps2 games meer.....

volgens mij hebben ze ruzie..... lol

Deel Deze Pagina