Tegenvallers?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 26 mrt 2006.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd vind ik steeds meer games echt gewoon zwaar tegenvallen. Bijvoorbeeld GR:AW, dat spel heeft een ongeloofelijk lage frame rate, en de wapens die je bij je draagt zien er uit alsof ze uit een gameboy spel gekopierd zijn. Verder bijvoorbeeld nog Far Cry: Instincts Evolution, dat spel is lelijker dan het origineel, dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest?! De framerate is ook te triest voor woorden. Ook andere grote games zoals The Godfather, True Crime: NYC en Driver:pL zijn gewoon onder de maat. Ik snap niet waarom al die spellen zo in de winkels zijn beland. Misschien wel omdat ze anders denken dat ze geen enkel exemplaar meer verkopen omdat iedereen nu steeds meer op de 360 focust. Wie heeft nog meer van dit soort "wat jammer" gevoelens bij titels waarvan je veel verwacht had?

2. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Bedoel je dat farcry er slechter uit ziet op de PC ? gek he ?

Verder heb je gelijk als je zegt dat ze zich meer focussen op de next-gen generatie, daar zit namelijk al het geld in !

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb het over het originele Far Cry Instincts op de Xbox, dan is het inderdaad gek, dat een vervolg op het zelfde platform er slechter uitziek.
    Maar dan hoeven ze toch niet de current-gen te verwaarlozen door alle lopende projecten zo snel mogelijk in de verkoop te gooien? FC:Instincts was zo'n geweldig spel, en het verhaal en de ideen van het vervolg zijn ook geweldig, maar de afwerking is gewoon uberslecht.

4. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het met de lage frame rate mee vallen hoor

de games worden wel meer grafisch gericht en niet gameplay gericht :mad:

dat is wel jammer jah...

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nu ondertussen alweer een tijdje geen Xbox en dus geen Xbox spel meer gezien.
    Ook ik heb mij namelijk gestort op de Next-Gen generatie.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de graphics van een spel als GRAW op de gewone Xbox.
    Op de Xbox 360 ziet het er namelijk heerlijk uit...:)

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Mystery X, dat klopt helemaal. Als je naar de Next-gen graphics kijkt van GRAW heb je echt niet te maken met "gameboy wapens". Ziet er heel realistisch uit. Vooral levels als Rocky Cove an Fishing Village met het water.

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Graw vind ik nog wel meevallen, zeker als je die game zet naast het veelgeprezen Oblivion.
    Op 720 geeft dit monster van een game een framerate die even laag is als het IQ van een 538 deejay.
    Hortend en stotend begeef ik mij -al dan niet te paard- door een prachtig landschap, elke 13 seconden onderbroken door een mooi "loading landscape" mededeling.
    Overhiped en underperformed.

Ik snap werkelijk niet dat dit belabberd stukje grafisch geweld niet meer kritiek krijgt op dat punt.

8. Yorin89

Yorin89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :D beetje off-topic maar erg mooi gevonden.

het is trouwens toch ook logisch, dat na zoveel jaar, de graphics van de Xbox minder lijken. Nu vergelijk je bijvoorbeeld meer met de 360. Als je het vergelijkt met de launch games van de Xbox zie je wel degelijk vooruitgang. Maar ze stoppen inderdaad minder tijd in de graphics dan ze een jaar geleden deden, omdat dat nu gewoon het dingetje is van de Xbox 360...

9. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tijdens de development van Oblivion kwam Bethesda een probleem tegen met de harde schijf cache. Deze werd steeds voller naarmate het spel gespeeld werd.

Gelukkig hebben ze er een oplossing voor gevonden, en een "cache cleanup tool" bij het spel geleverd. Deze moet alle informatie uit de cache verwijderen, zodat het laden weer sneller gaat. Ook het laden van andere games zal hierdoor ietsje sneller gaan. Om de tool te activeren moet je de Xbox 360 opnieuw opstarten, en als het spel opstart de A knop ingedrukt houden. Als het "Bethesda Softworks" logo verschijnt kan je de knop weer loslaten. De cache is dan geleegd.

The Elder Scrolls IV: Oblivion maakt veel gebruik van de harde schijf van de Xbox 360. Het slaat hier veel game data op, zodat deze later weer sneller te laden is. Maar op sommige consoles kan de cache dan overvol raken. Dan gaat het laden van alles langzamer. Is dit het geval bij jou, gebruik dan de cleanup tool eventjes. Er werd bijgezegd dat dit in slechts een klein percentage van de Xbox 360 consoles gebeurt, dus bij de meeste mensen zal het niet nodig zijn om de cache te legen.

Bron: www.oldskoolnl.nl O-)

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn prachtig bij de spellen, mits je stilstaat, want de framerate is echt bagger. Bij veel van deze games zijn het dan ook echt schoonheidsfoutjes, in plaats van dat het hele spel heel lelijk is.

11. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    En zo leert een mens toch elke dag weer iets nieuws, nietwaar?
    Bedankt voor deze gouden tip.
    Je staat op mijn kerstkaarten lijstje. *)

12. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft dit iets met deze topic te maken:confused:

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee

Deel Deze Pagina