Tekken 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door marten, 20 feb 2005.

1. marten

marten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens gelezen dat Tekken 5 ook op de xbox komt weet iemand daar iets meer van?

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was een gerucht. En volgens gewoon uit de lucht gegrepen. Stond vorige maand de in PU, maar ik heb er nergens meer wat van gehoord.
    En als ie uitkomt op de Xbox, dan zal dat zeker wat later zijn.

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lol show me je bron is denk ik een grap of bullshit

4. marten

marten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het inderdaad uit de pu van vorige maand

5. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    het is geen grap, en hij zal gewoon gelijktijdig uitkomen heb ik gehoord :)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Namco heeft het gerucht een tijdje geleden al tegengesproken. Ze zeggen zelf dat Tekken 5 in ieder geval een PS2 exclusive blijft.

7. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    owjaa, kan, ik heb het ook maar "van horen zeggen"

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag ie komen, verwacht hem echter niet :'-(

9. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    [fanboy]
    Wie wil er nou tekken 5 als je ook Doa: Ultimate hebt *)
    [/fanboy]

Maar opzich zou het wel leuk zijn, nog meer titels die lekker op Live gespeeld kunnen worden. _0/

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    kleine kans dat Tekken 5 online gaat (met name op Xbox)
    het zou zoiezo verliezen van concurrentie (DOAU en in mindere mate GGX en MK D) en daarnaast is het een typisch PS spel en er is een zeer kleine kans dat het naar Xbox gaat (ongeveer even groot als de kans dat er ooit een Halo game op PS komt)

11. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tekken zuigt eigenlijk flink hard, tekken 3 vond ik nog wel master maar 4 vond ik gewoon kut. [fanboy mode] GEEF MIJ MAAR SOUL CALIBUR 2 [/fanboy mode]

12. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Tekken 5 gaat niet online. Heb ik gezien op een developers interview op gamespot.

Zover ik weet komt ie exclusief uit voor de PS2 en ik heb in het interview niks gehoord over een Xbox release.

@nfsu dragmaster,

Dat Tekken zuigt ben ik het met je oneens. Ik vind het de beste fight spel die er is (Ja ik heb ook DOA Ultimate) maar ik ben het wel met je eens dat Tekken 3 tot nu toe de beste was maar denk persoonlijk dat Tekken 5 ook zeer goed gaat worden in iedergeval beter dan Tekken Tag en Tekken 4. Tevens vind ik Soul Calibur 1/2 ook zeer goed maar vind dat je dat niet echt met de Tekken serie kan vergelijken...

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Tekken 3 ook een heerlijk spel, maar tekken 4 is gewoon té traag, zeker nu ik games heb als Guilty Gear of Dead or Alive.
    Als Tekken 5 net zo traag is als Tekken 4 denk ik dat de tekken reeks niet langer dé fighting game zal blijven.

Mijn prognose is dat Soul Calibur populairder en beter wordt dan de Tekken reeks (Soul Calibur is momenteel al populairder dan DoA/GuiltyGear/Mortal Kombat dus het enige wat nog concurrentie zou kunnen zijn is tekken IMO) en dat op de Xbox DoAU online ongeëvenaard blijft.

Qua graphics zal DoA uiteraard altijd de mooiste blijven dankzij het uiterst getalanteerde Team Ninja.

14. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al plannen voor SC3, dan??

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    geloof van wel
    zou anders wel stom zijn, als je eerst zulke succesvolle games maakt en dan niet ermee verdergaat.

16. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht hem ook wel, maar is het al officieel bekend gemaakt??

17. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Tekken 5 word weer zoals Tekken bedoeld was gewoon een heerlijke fight game en omdat ze zelf ook niet echt tevreden waren over Tekken 4 hebben ze de engine weer van de grond af opgebouwd en zitten zeer veel oude bekende in. De Mishima clan word uitgebreid met de vader! van HeiHachi. Je kunt nu je eigen costums samen stellen ect. check

http://www.tekken-official.jp/

voor meer info ook gamespot heeft een paar interesante filmpjes.
    En natuurlijk:

http://www.tekkenzaibatsu.com/tekken5/index.php

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet beter verwoorden, sc 2 is gewoon het beste vechtspelletje ooit.

19. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond teken altijd al een goed fight game,
    dat kwam door de verhaal want dat vond ik altijd tof want als je met een karakter de arcade had uitgespeeld dan kreeg je een filmpje van te zien,
    en dat was altijd vet, maar ook door de gameplay _O_

20. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    EEj vet! Ik heb tekken 3 op de oude psx egt (letterlijk) helemaal kapot gespeeld! Vooral de multiplayer was zo vet en ik vind de gameplay (bij tekken 3 dan) veel beter als die van DOA 3/U. Dus lijkt mij un hele gave game te gaan worden.

Deel Deze Pagina