[PC] Telefoon Gaming

Discussie in 'Games' gestart door Gkid, 6 nov 2006.

1. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ik heb een vraag ik heb een Sony Erocsson W810i en ik heb een paar games erop staan maar valt steeds het halve schermpje weg.
    is er een mogelijkheid dat je de grootte kan aanpassen?
    (ik weet niet of het hier goed staat,sorry als het fout staatO-) )

alvast bedankt:b:

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat jouw telefoon er wel geschikt voor is?

Gaat het trouwens om downloadbare games? Want vaak staat dan bij de site waar je het download welke telefoons er geschikt zijn voor de betreffende game(s).

Bovendien kan je altijd nog de Sony Ericsson hulplijn bellen ;).

3. Dioxic

Dioxic Guest

Ik heb dat ook met splinter cell double agent op mijn N91, maar dat komt gewoon omdat die er niet voor geschikt is

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit was het onderwerp in een eerdere thread:
    Misschien kennen jullie hem wel, een nieuwe nokia telefoon met 4gb ruimte en al
    Ik heb net games en themes gedownload als .sis bestanden, ik heb alleen geen flauw idee waar ik deze moet plaatsen op het n91 geheugen

Hebben jullie enige ervaring?

en een antwoord van fardo was hierop:telefoons hebben niets met gaming te maken

Ik ben het hier niet mee eens omdat telefonie gaming wel degelijk gewoon gaming is, in gamekings hebben ze zelfs al eens een review van gaming gemaakt, ik weet niet of fardo het op die manier bedoelde maarja...

Ik hoop daarom dat deze thread niet gesloten gaat worden en dat er misschien een algemene mobiel gaming thread kan komen (dus niet de mobiele tel. thread die er al is), miss iets voor suggesties :confused:

Maar de egte reden waarom ik reageer is dat ik deze mobiel miss ga kopen dus
    als ik te make krijg met dit probleem weet ik ook gelijk hoe ik hem moet verhelen :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Banjo Kazooie voor de mobiele telefoon is zeker een aanrader!

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel vet zijn maar ik ben de laaste tijd nogal druk..
    duss misschien dat iemand anders dat zou willen doen;) O-)

Deel Deze Pagina