1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Telefoon uit het buitenland.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 19 apr 2006.

  1. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van me gaat in de meivakantie naar Maleisie, en hij heeft vernomen dat je daar tegen een erg lage prijs telefoons kunt kopen...
    Gezien m'n telefoon kapot is gegaan, lijkt een toestel als een D600 tegen een lage prijs me erg aantrekkelijk!

    Nu de vraag: gaat dit hier in Nederland werken?
    (Natuurlijk gebruik ik mijn eigen, huidige, simkaart)

    ? bij voorbaat dank.
     
  2. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een telefoon uit thailand, wel dus de engelse taal erop, alleen heb wel 30 stekkers nodig om hem op te laden, dus het zal bij jouw ook wel werken
     
  3. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    In nederland zijn de telefoons in het algemeen het goedkoopst van europa (op aanbiedingen na dan he!); omdat ze bijna allemaal van azie naar europa komen via Rotterdam! Dus het verschilt nooit veel!
    En als je de d600 in het buitenland koopt zit er niet nederlands op!
    Voor opladen heb je idd rare stekkers nodig
    In azie verkopen ze vaak niet dezelfde modellen als hier!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is meer een voordeel kan je dik pimpen met je telefoon die niemand heeft ipv een D600 die werkelijk iedereen heeft.
     
  5. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En als die telefoon kapot gaat kan je em misschien niet makkelijk laten maken, maar als ze zooo goedkoop zijn kan je het proberen.
     
  6. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan telefoons nog kapot :/

    tenzij je hem natuurlijk 100keer laat vallen.
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ik heb nog nooit een kapotte telefoon gehad
     
  8. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan wel kapot hoor bijvoorbeeld: kleurenvervaging en meerdere dingen met het scherm. Ik ken sowieso al een paar mensen waarvan hun mobieltje kapot ging. Het is best lastig om effe met je garantie naar maleisie te gaan om het te laten maken. Dus als de prijs gunstig is ken je het wel proberen.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Toestelen gaan nooit kapot?? Grapjas die je er bent. Je moest eens weten hoeveel toestelen er zijn met problemen. zeker als ze net op de markt zijn.

    Maar gelukkig zijn er genoeg service points in nederland waar je je toestel kunt laten repareren. Alleen vaak niet onder garantie natuurlijk.
     
  10. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Voorbeeld: Mijn samsung x100 ging spontaan niet meer aan
    (nee, zonder water / gooien en dergelijke)

    De prijzen verschillen weldegelijk veel :)
     
  11. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Dát zijn productie fouten! maar hierboven bedoelen ze waarschijnlijk kapot door normaal gebruik! {als dat nog kan}
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad....diegene die een kapot toestel had , had blijkbaar (al dan niet veel) pech. Ik ken bijna niemand die een gewoon kapotte telefoon had van de ene op de andere dag , en dan gewoon spontaan. Die dingen blijven het echt wel gewoon doen hoor.
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben Jasper, aangenaam.

    Nu ken je er een ;)

    Maargoed, denken jullie dat het de moeite waard is om een toestel in Maleisie te kopen, als die daar dan echt zo veel goedkoper is? :)
     

Deel Deze Pagina