Telefoontje gehad van MS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Baltimore Raven, 21 okt 2002.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is dus weg sedert vorige week donderdag en vandaag bellen de mannen van MS dat ze niks verkeerds gevonden hebben :confused: , ergens is dit goed nieuws, maar ze vertellen er ook bij dat er tijdens het voortdurend spelen of draaien van Madden geen enkel probleem hebben gehad en ik zit continu in de shit met die game?

Ze raden me nu aan om als m'n box terug is opnieuw Madden te gaan proberen en als het dan nog niet lukt terug de hele handel op te sturen inclusief m'n Madden Nfl, ik weet nie of ik nu gelukkig moet zijn of niet.

2. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ja er valt weinig te zeggen, ik zou het maar checken, en anders maar opsturen he?:confused:

3. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Het is aan de ene kant natuurlijk wel goed dat ze zo;n goede service hebben :)

aan de andere kant is het natuurlijk jammer dat je die problemen heb (duh :p)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ze fixen vaak niks.. Mijn PGR en andere games lopen soms vet stroef in FMV's. Toen mijn PGR helemaal niet meer lipe had ik hem opgestuurd (xbox+PGR). Kreeg ik later mijn Xbox terug met de brief dat er niks is gefixed.. maar mijn metropolis doet het wel ineens weer.. jajaja! gewoon game vervangen dus en niks getest want ik had nog steeds dezelfde problemen alhoewel al mijn games het nu wel doen.

Verwacht dus maar niet dat ze echt zo super aardig zijn hoor :p ze kijken gewoon snel naar je probleem en zoeken de goedkoopste manier om het op te lossen.

WEl goede ervaring heb ik toen ik belde voor mijn nieuwe controller, volgende dag meteen een spiksplinter nieuwe met een stickertje voor het terugsturen :). das dan wel weer goede shit.

5. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had last van witte spikkels op mijn beeld. Dus ik belde op, en kreeg de volgende dag een grote doos thuisgestuurd waarin ik mijn Xbox moest plaatsen. Diezelfde dag (!) werd mijn Xbox weer opgehaald door de UPS, en twee dagen dáárna werd mijn Xbox weer netjes thuis afgeleverd!

Heb em aangesloten, en het beeld was prachtig. Nu denk ik wel dat ze gewoon de casing om een nieuwe Xbox hebben gedaan, maar goed... ik heb nu een werkende Xbox, en dat binnen een week na mijn telefoontje!

Microsoft Customer Care rules bigtime! :D

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhhh...gellukig zijn er nog goed werkende boxen (en tv's)...laat ik dat hebben.... 8)

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij liep crash telkens vast toen had ik ook gebeld en 2 dagen later kreeg ik hem terug met een brief er bij waarin stond dat ze niks konden vinden dus ik doe het spel er in start hetzelfde level weer en weer een scherm waarop stond dat ik de xbox moest laten maken dus ik weer bellen en hij werd weer opgehaald en na een week kreeg ik hem weer terug maar hij had wel een ander serie nummer en er zaten van die stickers op dus ik denk dat ik een nieuwe heb gekregen

Deel Deze Pagina