nou ik werd net door een engelstalige man gebeld. xbox service center!!! hij wou even de gegevens doornemen ,adres en zo city. hij was wel heel kort. ik vroeg natuurlijk gelijk krijg ik dat pakket,en hij zei ja. het kon nog even duren maar ik kreeg het op zeker. hehehehe
Nou zou het kunnen dat ik ook gebeld werd. Althans, er werd gebeld en was een afgeschermt nummer. Maar helaas, meestal neem ik deze 'nummers' nooit op. Is vrijwel altijd van die marketing buro's enzo, doe ik niet aan mee. Maar zou deze keer dus MS geweest kunnen zijn. Volgende keer maar opnemen dan !
------ als ik het mij goed herinner zei die iets van validate your aplication. nou ja alleen even afwachten wanneer dat pakket ariveerd.
ik ben nog steeds niet opgebeld en dat na 17 dagen misschien komt het omdat ik een 06 nummer heb gegeven maar ik kan niet anders.( ze zijn in onze straat bezig om de telefoonlijnen te maken)
Wie nog geen reactie heeft gehad van MS, lees het volgende: Hi Neils, Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. As you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it may take a while to process the applications but we are working very hard to process them as quickly as possible. We would greatly appreciate your patience in this matter and once we have received your application and you can expect to receive your reward pack within 28 days. Even if you had applied a full week before the price drop your reward pack would not be due to arrive until Friday 17th of May so we would ask you to wait until next week and if it still hasn't arrived please call us back and then we will pursue the matter on your behalf. Kind regards, The Xbox Customer Care Team. Kortom: voor de 17e (vrijdag) hoeven de meeste mensen dus niets te verwachten, de week daarna! of je 'm nu een week voor de 26e hebt opgestuurd of later.....
------- 24 april heb ik hem gepost. maar ik had hem ook via e.mail gestuurd. nou moet ik wel zeggen dat ik verleden week een mailtje had gestuurd of ze konden controleren of alles goed was aangekomen. toen kreeg ik de reply dat mijn reply form was being processed of zo. dat ik mijn pakket spoedig zou krijgen. dat ik daarom dit telefoontje kreeg weet ik echt niet.
------ dit is de reply die ik toen kreeg. Hello, Thank you for writing to Xbox. Your Reward Pack application is showing on our system as being processed at the present. You should recieve the pack shortly. Regards, Xbox Customer Care Team
He bedankt voor deze info !! Maaruh, voor de zekerheid gaat vrijdag a.s. voor de derde keer hetzelfde formulier op de post........en 10 dagen later gewoon nog eentje, hoor......
------- okido. ja gewoon die op xbox.nl pagina ook te vinden is. er is volgns mij maar 1 e.mail adres.
begrijp niet dat ze jullie aanvraagstatus hebben gemeld, want ik kreeg namelijk deze: Thank you for writing to Xbox. You should receive your Reward Pack within 28 days of our receiving your Application Form. Unfortunately we cannot track individual applications. ? maar goed, geduld is een schone, irritante, langdurige, vervelende zaak
Had je het misschien onduidelijk geschreven? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze iedereen ook nog eens gaan bellen vanuit engeland. En het was geen geintje van iemand?