IK heb pas in de telegraaf gelezen dat met de xbox slecht gaat behalve in Amerika in europa en vooral japan zeer slecht en als het zo doorgaat gaan veel softwarehuizen geen spelen meer maken voor de xbox ach ja echt weer een sony krant alles wat ze zeggen klopt er niks van
In de Telegraaf van zaterdag(?) was de telegraaf toch wel erg pro-Xbox: hij werd de hemel in geschreven (Dit itt PS2).
dat heb ik ook gelezen, dat ze anti xbox zouden zijn, naw, vast een verslaggever die ietsjes parijdig is omdat hij nog nooit halo heeft gespeeld.
Ja ach ik ben ook niet blij met de berichtgeving die altijd net ff TE overdreven is en vaak ook gewoon echt fouten in staan. Helaas zijn ze wel berust op de waarheid en dat is dat de Xbox het niet goed doet in Japan en Europa zou ook beter kunnen
Elke dinsdag staat er in de telegraaf wel iets over de spelcomputers. Deze week werd er juist erg positief gereageerd over de XBOX n.l.: Xbox maakt indruk; De concurrentiestrijd is nog lang niet gewonnen door sony! LANG LEVE OME BILL'S SPEELDOOS
Ze zijn nog net begonnen in europa en er staan er zijn al meer als 600 titels in de maak en microsoft koopt veel bedrijven op. Wat in de krant staat is gewoon waar het gaat ook alleen maar goed in amerika en in europa gaat volgens mij ook wel lekker, maar in japan heb ik mijn twijfels of het nog goed komt.
Ik weet zeker dat M$ de Xbox nooit opgeeft (Microsoft blijft altijd stug doorgaan). Ik zie ook geen reden om GEEN xbox te kopen. Waarom koop je nou een oudere console met minder graphics! pS2 heeft veel spellen maar weinig leuke spellen. Ik kan geen één leuk spel opnoemen voor de Ps2 (alleen grand turismo). De xbox heeft op dit moment weinig spellen. Maar in deze maand komen er ongeveer 3 per dag bij! De spellen van de XBOx zijn gewoon anders (ik weet niet wat het is maar ze spreken mij veel meer aan) LANG LEVE OME BILL EN ZIJN SPEELDOOS
Heb jij nooit op een ps2 gespeeld ofzo kan denk wel meer als 30 super goeie games op noemen die nou uit zijn. En er komen ook geen drie games per dag uit hooguit 7 a 8 per week.
Onee? 4 oktober: kelly slater pro surfer mat hoffmans pro bmx qauntum redsift silent hill2 street hoops Ongeveer 3 gemiddeld per dag (in deze maand)
Heb ook ps2 gespeeld en er zijn veel meer leuke spellen dan alleen grand turismo. Maar ik heb toch een Xbox en geen ps2 . Omdat ik meer toekomst in de Xbox zie enne hijs gewoon beter (er komen meer games echt kei veel vette spellen zitten ertussen )
Nou niet gaan jokken he. Natuurlijk heeft de PS2 topspellen. Ben nu Socom Navy Seals aan het spelen. Deze game heeft alles. Durf zelfs te zeggen dat het een betere shooter is dan Halo, heeft in ieder geval meer diepgang. Anyway, Ik heb alle drie de consoles en vindt de gamecube toch verreweg het minst qua gameaanbod dan. Dus het verbaast me dat ik zelden negatieve dingen over de Cube lees terwijl de Xbox, die meer games heeft en ook krijgt zo vaak wordt afgekraakt.
Ik heb een hekel aan de Ps2! Ik heb een ps2 ooit gekocht en elke keer dat ik met een spel thuiskwam was er geen **** aan! Nee de ps2 kan van mij part oprotten
Gaat het dan alleen in Rotterdam goed met de xbox ofzo, want hiero heeft toch echt wel elke store meer space voor xboxgames e.d. dan voor de gamecubetitels (discovery, mediamarkt, futurezone, dixons). Tuurlijk heeft PS2 nog wel meer ruimte op de plankies, maar dat is ook logisch, die heeft nou eenmaal een grotere userbase. Bovendien ken ik toch heel wat meer mensen met een voorkeur voor xbox dan voor gamecube, maar misschien dat dit ook een beetje met leeftijd te maken heeft. Ach boeien, ik zie overal nog xbox en steeds meer plankjes voor ze, dus als het zo door gaat vind ik het geweldig.
een gozer die ik ken van school ging naar de radio modern (ofzo iets, kweet niet precies welke winkel) want hij vond die xbox toch ook wel cool. Maar daar aangekomen vertelde een verkoper hem dat de xbox is geflopt en dat er geen spellen meer voor worden gemaakt! Daardoor heeft hij toen geen xbox gekocht! DAT IS PAS ANTI!!!!