Hallo X-Box fans, Ik heb onlangs een X-box gekocht met 2 games : PGR en Halo. Echt briljante games, ik helemaal blij en tevreden. Totdat ik zojuist een half uur Halo zit te spelen, ben ik een beetje aan het rondscheuren in een buggy en kloooiinkk, beeld slaat vast, geen geluid meer hangen dat ding, niets meer. Hier wordt ik een beetje verdrietig van , een console die vastloopt?! Ik heb de dvd al bekeken, is helemaal clean, mn X-box staat op een tafel compleet vrij. Als ik spellen wil zien crashen e/o vastlopen dan speel ik wel een spel onder windows 95. Zijn er mensen die ook vastlopers meemaken met de X-box? Zo ja , waarom pikken we dit?! Fabrieksfout (dus omruilen) , incidenteel geval of X-box eigen? O ja en wat is er waar van het gerucht dat de xbox de dvd's krast?? Greetingz, Xstatic
ho ho.. iedere console heeft dit wel eens. ps2 loops vast, GC ook.. ze zijn nou eenmaal niet perfekt. alleen als dit regelmatig gebeurd, neem je contact op met MS en ze brengen je een nieuwe. de mijne is 1 keer vastgelopen in PGR. daarna nooit meer..
Tijdje geleden had ik bij halo in de co-op ook een semi-vastloper. Het beeld stond niet stil, maar haperde en spelen werd onmogelijk. Bij mij was het eenmalig, heb het daarna nooit meer gezien. En wat betreft die krasjes, en zijn maar een paar x-boxen die daar last van hebben volgens mij, anders kun je gewoon ruilen.
De reden dat ik zo hoog van de toren blaas is omdat ik het zo jammer vind dat ik een Microsoft doos koop en al vrij snel na de aanschaf onder ogen moet zien dat het crasht. (vinden ze leuk hoor die anti-ms figuren) Ik ga er maar van uit dat ik de verkeerde doos heb uitgezocht in de winkel en ik ruil hem gewoon om voor een andere X-box. (Want hmm, de buitenkant van mn PGR dvd heeft nu al krasjes) Hopelijk is mn volgende X-box beter want die games, die games zijn verder zeer cool en ik zou wat betreft geen andere console hoeven. ps. Mijn (oude) Snes en Nintendo64 hebben nog nooit een crash meegemaakt. hmmm
de xboxen die nu op de markt zijn zijn 99,9 % goed ! duz maak je maar geen zorgen.... en elke console heeft weleens een vastloper ! Mijn nintendo 64 loopt heel veel vast (k denk ouderdom) en het komt ook door stof op die cartbridges... en jah...me ps liep ook wel is vast...Het kan gewoon gebeuren Jah als het meerdere keren gebeurt moet je Hem teruggeven AAn MS krijg je een mooie nieuwe LatersZ
die van mij is ook wel eens vastgelopen maar dat was helemaal in het begin sindsdien geen vastlopers meer gehad
dan had je wel een goeie n64! die van mij liep al vast als er ook maar te veel ventjes op het scherm waren.
De Dreamcast loopt maar heel zelden vast daar ben ik erg tevreden mee. De xbox heb ik pas 3 weken dus daar kan ik me nog niet over uitspreken bij mij is ie iig niet vastgelopen.
bij mij is ie ook nog niet vastgelopen, als het vaker gebeurt, je hebt 2 weken omruilgarantie en anders moet je ff met het 0800 nr bellen dan komen ze hem halen en wordt ie gefixed
Mijn Playstation 2 Liep contuniu vast aan alle kante, en de controllers hadde een afwijking naar rechts. Zwaar klote, zit je te sniperen met TimeSplitters ga je langzaam naar rechts, dan kan je hem ook niet neerknallen, en dazz het belangrijkste! Mijn eige x-doos is nog nooit vastgelopen, daarin tegen me dreamcast wel. PS: Kreeg wel een nieuwe van Sony!]:- ]:-
Mijn Dreamcast is ook 1 of 2 keer vastgelopen en bij mijn N64 heb ik het ook wel eens gehad. Zolang je het niet om de haverklap hebt zou ik me er geen zorgen om maken. Anders moet je gewoon even bellen of mailen naar MS.
Ik heb helemaal niets te klagen over de Xbox. Nog nooit vastgelopen, geen krasjes op CD's waar ik over gelezen had. Top apparaat.
1 keer door een corrupt save file. enne dinges met zijn afwijkende ps2 controller in timesplitters, dat is geen afwijking, dat is ingeprogrammeerd zodat je met de sniperrifle niet te makkelijk kan schieten, dan moet je hem steeds weer iets bijstellen, maar verder is dat wel klote ja
Heel soms werken de A en B knop niet in het Halo menu. Maar dan bestuur je gewoon met de START en BACK knop. In het spel heb ik er nooit last van.
Nou ik heb mijne bijna twee weken nog twee dagies. Mijne is nog nooit vastgelopen en mijn Halo en PGR spel zitten geen krasjes op en dat wil ik zo houden
zelfs me oude playstation liep vast, maar ik heb de xbox nu meer dan 2 maanden en heb zoeits nog nooit gehad