teleurstellendste spel 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterChief88, 29 dec 2003.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    terleurstelendste spel 2003

het jaar zit er bijna op, en er verijzen al pollen wat nou de beste game's van 2003 waren.
    maar welk spel stelde jouw nu het meest teleur?
    en waarom.

let op. dit gaat dus niet om het slechtste spel, maar om een spel dat je tegen viel.

mijn grootste terleurstelling was: Star Wars: Kotor
    omdat deze game me totaal niet kon boeien, ik hoop me,als ik veel tijd heb, er nog eens in te verdiepen.

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  2. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was voor mij GR:IT

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk true crime.
    verheugde me er echt op en binnen 4 dagen was het al weer saai.
    snel uitgespeeld en ook wel zonde dat er zombies inkomen en draken.
    missies zijn erg kort en saai, heletijd herhalend.
    vechten
    schieten
    naar iemand toe rijden
    saai dus.

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch wel true crime : ik had hier veel van verw8 maar het maakte mijn verwachtingen niet waar |:-

er waren natuurlijk ook nog grotere k*tgames, maar die hebben me niet kunnen teleurstellen omdat ik er niet op zat te w8en :)

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne 2, ik had verwacht nog veel vetter dan Max Payne 1. Maar het bleek meer van hetzelfde. en dat werd me nou net een beetje te saai. Het verhaal was prachtig maar de gameplay was nouwelijks verniewend. Geen nieuwe moves (op die coole reload-move na), een paar nieuwe wapens en dat wasset dan...

6. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het denk ik Worms 3D. Ik had er best wel naar uitgekeken. De vernietigbare omgevingen, de vrijheid, de wapens, de oneindige party-fun. Maar op één of andere manier ontreekt er iets in de 3D versie. Ik weet het niet. Ik denk dat ik Worms 1 nog altijd het beste vind. het is zo lekker overzichtelijk en bij 3D moet je veel meer moeite doen met mikken e.d. In Worms 1 ging ik altijd een hele ondergrondse basis bouwen met girders en kamers van dynamiet explosies. Ik mis een beetje de echte "Worms" Feel. Dat had ik ook al bij Worms 2. ik was gehecht aan de 8 pixel wormpjes denk ik. Ook de levels in Worms 1 leken veel groter door de schaal van de worms zelf. Worms 3D vind ik ook een beetje oneerlijk. Met een honkbalknuppel ram je iemand zo het water in als je de kans krijgt omdat je overal heen kan mikken. ik vind het vernietigbare en de animaties en look van het spel wel goed gedaan, maar het had "het" niet voor mij. Maar das mijn mening.
    *Pakt weer de Worms+ & Reinforcements CD-ROM* :p.

*UPDATE EDIT* IDD ja, BRUTE FORCE! Die was ik daardoor al bijna vergeten :p. Inderdaad een echte tegenvaller. Te herhalend, saaie levels, een gefaalde hype inderdaad. 4 Player co-op was leuk ja, voor 10 minuten...:confused:...oh, weer een vijand, bam dood. Ik lach om Brute Force, MUHAHAHAHA! zo...

Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zonder twijfel Brute Force... aangekondigd en gehyped als de game die halo zou verbleken maar maakte het absoluut niet waar.

Logge, trage gameplay
    Domme characters
    'Cut & Paste' verhaaal
    Slechte interface
    Statische graphics

en zo kan ik nog doorgaan..... :mad:

Het enige pluspunt wat ik uit het spel kan halen was het feit dat BF mijn mening (dat squad-based shooters waarin je moet wisselen niet werken) onderschreef.

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk ook true crime had een gta beater verwacht omdat alles beter leek maar het was tog niet goed uitgewerkt en werd snel saai: rijden naar,vechten,schieten,rijden naar vechten schieten enz dus dat vond ik jammer

9. HaloWeen

HaloWeen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman als classic gekocht.

Wat een grafspel.

Besturing sucks !!

10. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik had idd meer van Brute FOrce verwacht, maar ik vond Enter the Matrix ook een uitermate teleurstellend spel, ik d8 echt van dit moet een geweldig spel worden, want door de bullit-time en een diepgaand verhaal van de films was het veelbelovend, maar erg slecht uitgewerkt, dit kwam mede doordat het een multi-platmorm spel was, denk ik.

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja... Het spel dat mij in 2003 het meeste teleurstelde was zonder enige twijfel HALO2.

... wachten ... wachten ... wachten ... wachten ... wachten ...

Ik had me echt zo vreselijk verheugd op de release in December...

12. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het meest teleurstellende spel vond ik dave mirra2 ik d8 egt dat hij veelbelovends was maar dat was niet zo
    helaas....

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zonder twijfel Brute Force. Ik had er zeker een halo-beater in verwacht. Maar ik had het dus fout :). Logge charracters.. makkelijk, saaie wapens en omgevingen en een ai om van te kotsen :mad:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sluit ik me bij aan. Het hele tactische element was überhaupt niet aanwezig en werd totaal niet aangemoedigd door de levelindeling en de te gebruiken wapens. Squad Based Shooters hebben imho wél potentie, mits er maar in de eerste plaats uit wordt gegaan van tactiek, zoals in Brute Force duidelijk niet is gedaan.

15. Celtic_Elf92

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond bij dave mirra egt heel dom. als je je ergens aan vasthieldgingen heel die armen ronddraaien en daarom vind ik het een dom spel:mad:

16. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk.. ook brute force vond de levels erg saai!

17. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    True Crime viel wel een beete tegen (hoewel ik sinds de release nog steeds speel) maar er waren nog veel teleurstellerende games: Worms, Matrix en vele andere games die gebasseerd zijn op films...

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat om een spel dat je tegenviel, niet om een slecht spel.
    een spel waarvan je hoge verwachtingen had, maar toen je het speelde, je er niets aan vond.
    ik vind Brute Force wel een goede game (als terleurstelendste).

19. Celtic_Elf92

Leuk Bevonden:
    0
    Brute force vond ik ook erg tegenvallen en ook nie zo'n erg mooi spel
    dus ook hij(Brute Force) en dave mirra het
    terleurstellende spellen van 2003

20. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Halo, omdat 'ie uitspeelbaar was :p :+

Nee, de meest teleurstellende game van 2003 vond ik toch wel ETM, ik had veel meer van dat spel verwacht, 'tis toch van de Wachowsky bros hé? :p

Deel Deze Pagina