bij mij was het denk ik Worms 3D. Ik had er best wel naar uitgekeken. De vernietigbare omgevingen, de vrijheid, de wapens, de oneindige party-fun. Maar op één of andere manier ontreekt er iets in de 3D versie. Ik weet het niet. Ik denk dat ik Worms 1 nog altijd het beste vind. het is zo lekker overzichtelijk en bij 3D moet je veel meer moeite doen met mikken e.d. In Worms 1 ging ik altijd een hele ondergrondse basis bouwen met girders en kamers van dynamiet explosies. Ik mis een beetje de echte "Worms" Feel. Dat had ik ook al bij Worms 2. ik was gehecht aan de 8 pixel wormpjes denk ik. Ook de levels in Worms 1 leken veel groter door de schaal van de worms zelf. Worms 3D vind ik ook een beetje oneerlijk. Met een honkbalknuppel ram je iemand zo het water in als je de kans krijgt omdat je overal heen kan mikken. ik vind het vernietigbare en de animaties en look van het spel wel goed gedaan, maar het had "het" niet voor mij. Maar das mijn mening.
*Pakt weer de Worms+ & Reinforcements CD-ROM* .
*UPDATE EDIT* IDD ja, BRUTE FORCE! Die was ik daardoor al bijna vergeten . Inderdaad een echte tegenvaller. Te herhalend, saaie levels, een gefaalde hype inderdaad. 4 Player co-op was leuk ja, voor 10 minuten......oh, weer een vijand, bam dood. Ik lach om Brute Force, MUHAHAHAHA! zo...
Laatst bewerkt: 29 dec 2003