Televisie : Breedbeeld , Plasma of toch LCD?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *NK*, 13 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ,

Ik zit met een probleem ik ben nu op het punt gekomen dat ik een televisie kan veroorloven wat Plasma heeft en nou las ik laatst dat je per jaar gemiddeld 80 euro meer betaalt aan energie .
    A fijn je raadt het al moet ik plasma nu nog steeds nemen of toch gaan voor een gewone breedbeeld of LCD?
    Hij wordt gebruikt voor gamen en DVDs kijken en natuurlijk de tv programmas zelf :p

Ik heb al een mooie Sony Wega TV gevonden , Voila : _O_

Plz help!

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou een mooie grote goede LCD nemen. Wel 1tje die HDTV ondersteunt zodat je ook met de toekomst in oog vooruit kan. Ghosting is er ondertussen niet meer geloof ik bij LCD's dus dat is ook geen argument. Daarnaast is het gewoon mooier en neemt het minder ruimte in. Als ik jou was zou ik gewoon naar de winkel gaan en dan het beeld vergelijken.

3. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er wel voor over?

Plasma tv heeft wel een mooiere beeld en de tv ziet er veel mooier uit dan een breedbeeld tv. Gamen en DVD kijken wordt wel iets specialers, als ik bijvoorbeeld kijk in Electronicashops.
    Die 80 Euro is trouwens een gemiddelde, het kan bij jou best goedkoper zijn. Misschien merk jij er niet eens van :)

Edit: Wat is eigenlijk duurder een LCD of Plasma?

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel eens gehoord van vertraagde weergavetijden op plasma schermen, vooral tijdens het gamen erg irritant lijkt mij..

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou zeker een gewone breedbeeld kopen. Kwaliteit is ook goed en je spaart echt duizenden euros uit!!!! Daar krijg je later spijt van als je dat niet doet. Echt waar

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Even de search gebruiken en je komt op vele van dit soort onderwerpen uit: bijvoorbeeld de aanschaf nieuwe tv tread. Ik zou voor lcd gaan.

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Suka heeft gelijk.
    Als je even de zoekfuntie had gebruikt had je Deze Thread Gevonden.
    Gelieve daar verder te gaan, dan houden we alles een beetje geordend en centraal. Overigens zit er meer info in die thread, en soortgelijke vragen.

Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina