Ook dit topic krijgt een vervolg.. Hier een quote van Darkwing uit deel 1: Tot nu toe voor vandaag: Continue!
Ik was in slaap gevallen bij die film .. we keken het op school tijdens muziek les (srry voor de OfftOpic!!)
Ik denk, dat meer mensen dat hebben op school , maar de soundtrack is wel een van de best verkochtte ooit. Heb hem zelf ook hier liggen
Vet, even kijken vanavond. Heb hem een tijd geleden gezien (aantal jaar terug) en toen snapte ik er nog niet al te veel van .
zeker 1 van de beste maar persoonlijk vind ik the good the bad and the ugly toch net even beter, daar zit alles wat OUATITW goed maakt in, plus meer humor (en ik zie toch liever clint dan die drol van een charles bronson)
Beetje laat misschien, maar voor de autofans: 18.00-19.00 Ultimate Cars: Supercars 19.00-19.30 5th Gear Allebei op Discovery Channel. De finale van de De Slimste is trouwens vanavond, om 22.00 (Talpa).
Jah ik vond Once upon a time in the west ook helemaal geweldig (maar de muziek van The Good The Bad and The Ugly is toch wel beter heh )
RTL laat vanaf vandaag de nieuwe seasons van CSI zien. Van CSI: Miami laten ze seizoen 4 zien (is 3 ooit hier op tv geweest?) Van CSI: NY laten ze seizoen 2 zien en van de gewoone CSI is maandags seizoen 6 te zien. Stond vanmorgen in de Spits edit//Denk dat ze het bij de Spits fout hebben en dat RTL5 seizoen 3 laat zien want in Amerika zijn ze net pas bezig met seizoen 4 van CSI: Miami
Komt misschien een beetje laat, maar sommige mensen weten het nog niet: het nieuwe seizoen Jensen is sinds vorige week begonnen. 4 Maanden lang iedere dag om half elf.
Het was wel grappig inderdaad. Maar hij kan echt niet luisteren en voorbereiden, dat vind ik echt slecht. Ook gisteren, zegt ze in een stukje over dat ze dat dansen van haar tante heeft. Vraagt 'ie 'O, en dat dansen heb je van je ouders? Van je moeder?' Of soms 'En je nieuwe album, wanneer komt die uit?' 'Die ligt al 2 weken in de winkel' 'Oh'. Wat ik ook wel weer een aanradertje vind is elke dag om 20.00 ff Friends meepikken op Net 5. Die oude afleveringen zijn zo goed
Apocalypse now redux vanavond 21:25-00:40 op Canvas Ik heb zelf deze versie niet gezien, maar de originele is echt briljant.
Nou, ik weet wel beter hij doet echt wel zijn huiswerk, hij vertelt het alleen zo dat de artiesten zelf vertellen over de bijzonderheden die ze hebben meegemaakt, je moet hem maar uns op de radio horen.
Ik heb het niet over de radio Op tv vind ik dat 'ie slecht luistert en soms echt onvoorbereid lijkt...
Vanavond in Netwerk op Ned 1 om ongeveer half 9 'de belofte van alkemade'. Is een docusoap van mijn gemeente.
Commando vanavond 22:30-00:15 op RTL5 De ultieme jaren '80 actionflick met Arnie en de jonge Alyssa Milano
Licence to kill Met Timothy Dalton als James Bond 21.00-22.30 en dan weer van 22.50-23.45 Op SBS 6 (waar krijg je anders dat er een programma tussendoor komt, midden in de film )