1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tot mijn verbazing bestond er nog geen thread om absolute aanraders die op televisie komen te noemen, dus bij deze :) Is er een programma, film of documentaire die iedereen echt moet zien, noem het dan hier! Zeg er ook ff bij op welke zender, hoe laat en waarom je dit programma absoluut niet mag missen.

    Het gaat niet om programma's die elke dag of elke week worden uitgezonden, maar echt speciale programma's of films. Dus geen Goede Tijden Slechte Tijden noemen ofzo :+

    Laat ik maar gelijk beginnen: over een paar minuten op Yorin, om 22.00 uur om precies te zijn begint de speelfilm Memento, een absolute topfilm over iemand met geheugenverlies die een moordzaak probeert op te lossen. Het verhaal wordt achterstevoren verteld, dus opletten is vereist.

    Heb hem nog niet gezien, maar hij lijkt me erg goed. Dus ik ben er vandoor, ik ga film kijken! :cool:
     
  2. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    binnekort komt er zo'n Quintin Tarantino weekend, avond of weet ik veel. Denk ik wel leuk om te weten.
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    mijn idee!!!.. weliswaar wist DwD er niets van, maar zoiets had ik al aan een mod gevraagd _O_
    :D
    vandaag topfilm op SBS 6: Con Air... 1 van mn favo acteurs speelt erin: Nicolas Cage

    en Memento is De beste van de top 3 vandaag
    en con air de 2e
    Zie: tvgidsonline (top3 vandaag)

    ik heb con air al 8 keer gezien ofsow..
    dus ik kijk vandaag naar Memento;)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  4. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen het SPONGEBOB weekend op nickelodoen

    maar ook de xbox gaat aan
     
  5. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Memento is zoooo vet!!
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    voortaan toch wat beter kijken :eek:

    film aanraders topic

    ok, dit topic is dan wel ook voor programma's bestemt maar mijn topic lijkt er toch verdacht veel op :p
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Indiana Jones komt maandag, welke weet ik niet. Ook weet ik even niet op welke zender. SBS6 dacht ik.
     
  8. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Canal+ doet denk ik niet mee..
     
  9. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even snel de filmlijst van Veronica Magazine doorgekeken en schijnbaar wordt morgen/zaterdag halloween nog eens dunnetjes overgedaan met de volgende films.
    Shadows Of The Vampire > VRT/Belgie 1 - 22:50
    Bride Of Chucky > Yorin - 23:00
    The Shining > Veronica - 23:40
    Verder rest komt ook nog Pleasantville (Ned 3 - 23:07) op tv. Dat wordt dus meerdere videorecorders instellen.

    Zondag is de enige echt noemswaardige film 12 Monkeys (Veronica - 20:30) hoewel Fallout (Yorin - 23:25) me ook wel wat lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  10. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ook op Veronica 20:30 dacht ik: Beverly Hills Ninja
    Erg grappig!
     
  11. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Memento gekeken, maar niet het eerste halfuur. D'r was hier grote stroomstoring :mad:

    Snapte nou niet wat de clou was zeg maar.... :confused:
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Memento was echt heel freaky. Tis echt een heel andere manier van filmkijken, zo achterwaards: je begint bij het einde, en eindigt bij het begin :) Je weet dus al wat er gaat gebeuren, je gaat je alleen afvragen waarom het gebeurde. Ook een paar interessante plotwendingen.

    Broes, als je het begin niet hebt gezien, is het logisch dat je de clou niet snapt. Het begin van de film ís namelijk de clou :D
    Je moet echt de hele film geconcentreerd blijven kijken om de film te snappen.
    Ik hou wel van zulke nadenkfilms :cool:
     
  13. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    woow dat was nogal ingewikkeld!
    gelukkig heb ik vanaf het begin gekeken.. en ik snap m wel..
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Memento al eens gezien. ZEER originele film. Echt topklasse. CKV is toch nog ergens goed voor :p
     
  15. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben vast Pulp Fiction en Reservoir Dogs nog nooit gekeken? ook aanradertjes met het verhaal achterste voren.. keb ze alle3 op dvd 8D
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    :+ haha, Con Air een topfilm. Dan is GTST een goede serie.
     
  17. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Spongebob weekend op Nickelodeon!:cool:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jippie, feest!!!
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tuurlijk heb ik die gezien, Tarantino is een held _O_
    Heb ze ook allebei op dvd, maar die zijn toch wat anders dan Memento, memento is echt helemaal van achter naar voren, de Tarantino films springen meer van de hak op de tak. Maar wel allemaal juweeltjes *)
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben trouwens Ed Wood (BBC2 - 02:00) in mijn lijstje op de vorige pagina vergeten. Heb hem nog nooit eerder gezien maar de combinatie Tim Burton - Johhny Depp kan niet mis gaan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina