1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week donderdag komt the cell op tv. En volgens mij op dinsdag komt deep blue sea voor de zoveelste keer op tv.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik weet het nog zo net niet. Het is toch namelijk zo dat nedved, galasek en nog een aantal van die goede gasten niet mee doen vanavond? We hebben nog wel een kans hoor, iig op gelijkspel :9
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben zeker een kans, als je naar de waslijst afwezigen aan de Tsjechische kant kijkt. Het zal me dan ook benieuwen hoe het zal uitlopen vanavond.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond niet veel bijzonders op TV.
    Gelukkig is Nederland-Tjechie er nog. Ben benieuwd, kan een hele mooie wedstrijd worden.
     
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de Belgen, en Nederlanders die de zender hebben;

    op Canvas komt rond de klok van 9 One Flew Over the Cuckoo's Nest...

    hele mooie film :D
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeker, erg indrukwekkend. Denk dat ik hem maar opzet, dat Nederlands elftal kan me gestolen worden.
     
  7. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Fuck NL ... is er nog wat anders op tv straks?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    om half 9 is er meet the parents op_O_
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    nog wat anders? :mad:
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Straks om 00:25, Requiem for a Dream op Belgie 2/Canvas. Er is veel over gesproken op deze forum en de mensen die em niet hebben gezien kunnen genieten van deze meesterwerk. Moet er weer bij vertellen: zeker niet geschikt voor minder jarigen en "softies". Ik ga em zeker weer kijken.

    http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=6102891
     
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond om 22.00 uur op YORIN: Blair Witch Project! Als je deze nog niet gezien hebt, KIJKEN.
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu is brigitte kaandorp op ned 3 :) erg leuk
     
  13. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    En daarna gelijk deel 2! Minder goed maar einde is fantastisch :)
     
  14. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus gekeken naar The Blair Witch Project. Ik snap het einde niet! Die Mike zat dus dood in dat hoekje terwijl Heather dood neer viel? Zoals dat ene oude vrouwtje zei in het begin? Wat is daar eng aan? Ik ben geen 1 keer geschrokken..
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Film is eng door het manier van filmen, door de gebeurtenissen van de stenen, de lachende kinderen enz enz. Beeld, geluid en de reacties van de hoofdpersonen op de gebeurtenissen en natuurlijk het donkere bos maken de film erg eng. Ik vond em iig vrij scary :)
     
  16. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had me voorgenomen om niet te denken dat de film eng zou zijn (om teleurstelling te voorkomen) maar dat mensen beweren dat dit de engste film is vind ik overdreven. Als het nou echt gebeurd was...

    Iig, ik ga deze film een keer huren, volgens mij heb ik veel dingen over het hoofd gezien :)
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    idd het enge zit hem in dat je de 'heks' nooit ziet en dat je hem beleeft als 1 van hen. alles is suggestie. best knap en orgineel dat je een enge film kan maken zonder dat een of andere freddy kruger elke 5 min. je moet laten schrikken
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *schrikt wakker

    Ach wat jammer nou... was ik gewoon in slaap gevallen tijdens The Blair Witch Project :)

    Ik zal dus echt nooit kunnen begrijpen wat mensen in deze film zien. Persoonlijk vind ik het dus echt een van de slechtste films aller tijden. Er is werkelijk niets, maar dan ook echt helemaal niets engs aan de gehele film en het enige wat je doet is je lopen ergeren aan alles wat voorbij komt op je beeldscherm. En dan zenden ze deel twee ook nog uit... (kots smiley)

    Nee, dan ga ik nu gewoon kijken naar The Great Escape op Veronica. Dat is tenminste pas een echte klassieker.
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    heb net Paycheck op dvd gezien ...


    tegenwoordig is er echt nix op televisie :mad:
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: was het nep?!

    ;) neej ik vond m erg eng. op het einde werd het een beetje overdreven (scene waarin ze haar excuses aanbied) maar die derde nacht in de tent _O_ ...

    @aggie het einde zie je door 2 camera's eerst die van mike, dan wordt mike tegen de grond gesmakt en beweegt de camera niet meer (het is over te laten aan je eigen fantasie wat er is gebeurd }:] ) het meisje kon hem niet bijhouden en komt hem achterna, ook zij komt in de kelder en kijkt rond waar mike is gebleven. op het moment dat zij haar camera richt op het (dode) lichaam van mike, wordt ook zij tegen de grond gesmakt _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina