1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie] Dit mag je niet missen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 14 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hell no |:-
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bowfinger moet Kingpin zijn:).

    Volgende week zijn er trouwens ook weer leuke films op TV zoals Blow, Sword Fish, Moulin Rouge, Austin Powers, Final Destination enzovoorts.
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen WSB op eurosport om 12:00 _O_
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Straks 00:30 eXistenZ op Net 5 gaat over games

    De films van de Canadees Cronenberg worden steevast met een flinke dosis controverse ontvangen, waarbij de reacties variëren van 'ziek' tot 'briljant'. eXistenZ vormt hierop geen uitzondering. eXistenZ speelt zich af in de nabije toekomst en is de naam van een nieuw virtual reality-spel, ontsproten uit het brein van de legendarische game-designer Allegra Geller (Leigh). Om aangesloten te kunnen worden op het spel, moet er bij de spelers eerst een gat in de ruggenwervel worden geboord. De slijmerige, organische game-accessoires zijn typisch Cronenberg: knap verzonnen, suggestief en zeer onsmakelijk. Als Allegra tijdens een demonstratie wordt beschoten door een terrorist, slaat ze op de vlucht met een beveiligingsagent (Law). Maar in de virtuele wereld is niemand te vertrouwen en niets wat het lijkt. In Amerika werd eXistenZ tot vervelens toe vergeleken met The Matrix, die een paar weken eerder in de bioscoop verscheen. Maar het surrealisme van eXistenZ heeft weinig gemeen met dat gelikte superheldenverhaal. De wereld die Cronenberg creëert is even weerzinwekkend als fascinerend
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan ik dat kopen die game :9 8) :eek:.

    Zal kijken ;).
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    het was weer geniaal :9 lol.. dat was nu al de 7e keer dat ik m zag! voor de mensen die m gemist hebben: geen zorgen, hij komt snel genoeg weer op tv (al weet k niet precies wanneer)
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had eXistenZ een paar jaar geleden gezien, toen ik nog geen gamer was en vond hem toen heel origineel. Toen ik em gisteren weer zag besefte ik dat het echt een film is over games en gamers. Zeker een film die iedere gamer gezien moet hebben, net als Avalon van Mamoru Oshii, regiseur van Ghost In The Shell
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Een doodsimpel idee, eigenlijk. De Bosnische regisseur en scenarioschrijver Danis Tanovic bracht de oorlog in zijn land terug tot drie mannen die bij elkaar in een kuil terechtkomen. Twee Bosnische soldaten, van wie er een niet mag bewegen omdat hij op een mijn ligt, en een Serviër, die gezien zijn geklungel met een geweer niet van harte militair is geworden.
    No Man's Land, winnaar van de publieksprijs op het afgelopen filmfestival in Rotterdam, combineert satire met woede en cynisme. Een groep Bosnische soldaten raakt 's nachts de weg kwijt. Bij het krieken van de dag staan ze oog in oog met een Servische afweerlinie. Er klinken schoten, en dood is het Bosnische bataljon, op Ciki en Cera na. Die verschansen zich in een loopgraaf, waar ze gezelschap krijgen van een afgezant van de vijand.

    Vanavond, No man's land, 23:15, Canvas/Belgie2.

    De film is eigenlijk een korte samenvatting van de oorlog in Bosnie.
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je ouders zijn niet thuis voor de weekend. Wat doe je? Regelt een callgirl en de feest kan beginnen, maar alles gaat natuurlijk helemaal fout.
    Vanavond Tom Cruise als tiener in Risky Business op Veronica om 21:55 uit '83.
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij begint ook best traag, dus is niet zo gek, maar kijk em straks ook zeker.
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    De remake was een leuke film. Deze versie schijnt wat enger te zijn. Als ik niet in slaap val zal ik hem zeker af kijken.
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Het in slaap vallen lag ook een beetje aan de avonden ervoor amper geslapen te hebben. Maar het tempo hielp inderdaad ook niet echt mee.
     
  15. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Het grote probleem met de vrijdag avond is dat er vaak te veel goede films zijn. Zo ook deze vrijdag.

    Pointbreak. Stoere actiefilm over bankrovende surfers.
    Enemy at the Gates. Over een Russische sniper in WO2.
    Los Amantes del Circulo polar. Over de gekke relatie tussen een stiefbroer en stiefzus.
    The Goddess of 1967. Een verdwaalde Jap met een Citroen DS in de Australische outback.

    Te veel voor een avond helaas, dat wordt keuzes maken.

    Voor de details: http://www.cinema.nl/cinema/index_televisie.jsp?pools=8043634&offset=1
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Los Amantes del Circulo Polar: geweldige film!!! Dit is echt een heel bizarre film waarin alles draait om symmetrie en toevalligheden. Deze film heeft echt lang in mijn hoofd gespookt toen ik 'm gezien had. Toen ik 'm zag liggen in de dvd-bakken heb ik ook niet lang hoeven nadenken om 'm mee te nemen ja/nee. Prachtfilm!
     
  17. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Enemy at the gates vind ik een hele leuke. Het is een superspannend kat en muis spel tussen de russen en de duitsers.
     
  18. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    enemy at the gates is idd een zeer goede film.

    Maar ik zit ZEKERS vanaf deze week zondag om 21:00u voor de buis voor het derde seizoen van 24 (Yorin) *) De beste serie sinds the A-team! Allemaal kijken!

    Nog een leuke, maar redelijk onbekende comedyserie: Coupling. Een soort friends alleen dan veel beter! 3 mannen en 3 vrouwen komen in allerlei rare situaties, alleen zie je die situaties uit de verschillende gezichtspunten en achtergronden, erg sterke serie. Volgens mij dinsdagavond laat op Canvas en op BBC, weet niet wanneer.
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    of twee opnmen en 1 kijken! ;)
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    me video doet et niet zo best, moet gewoon zo'n dvd brander met harde schijf halen, alleen nog effe wachten tot wat goedkoper zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina