Televisie waarschijnlijk kaduk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Murdock, 21 jul 2004.

1. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medeforumgebruikers,

Ik heb even een probleem, ik heb van mijn oma een oude televisie ( 13 jaartjes oud ) meegekregen omdat het dingetje stuk was. ( hij kreeg telkens zwart beeld ) Ik eff aangesloten en hij bleek het nog te doen. Hele mooie Sony Trinitron _O_ met RGB ondersteuning _O_ en 60 hertz. Perfecte game televisie dus. Maar helaas geeft mijn nieuwe oude tv toch die zwarte beelden :mad: . Als je tv aan het kijken bent of bezig met een spelletje dan ineens vervaagd het beeld en wordt de beeldbuis zwart. Als je hem dan een tikkie geeft dan geeft hij soms weer beeld maar meestal sla je voor jan met de korte achternaam. Ook heeft de tv een heel raar geluidsprobleem, als ik in het Xbox Dashboard een muziekje wil draaien dan gaan de bastonen altijd kraken, en als ik Amped 2 speel dan heb ik heel mooi geluid zonder enig kraakgeluid. En bij Rainbow Six weer kraakgeluiden :confused: . Kan iemand mij maybe uitleggen hoe ik die beeldbuis normaal kan laten reageren, misschien iets met temperatuur ofzo want soms doet hij het heel de dag en dan een andere keer niet eens 10 seconden. Iemand help!!!!!

Alvast bedankt

Edit/ Ik zal kijken of ik een plaatje kan vinden.

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat je het beste langs kunt gaan bij een technische winkel bij jou in de buurt. Is een beetje lastig oplossen zo, het kan eigenlijk van alles zijn.

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    dan kan je net zo goed 'n nieuwe buis kopen, want naar mijn ervaring kost dat repareren heel wat!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met beeld moet je gewoon wat harder slaan :) (echt waar) had het zelfde probleem, maar heb nu andere tv :) Geluid heb ik geen id van.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat er ergens een los contact zit ofzo en dan ie opengemaakt moe worden. ff langsgaan bij een electro winkel:D

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf openmaken en alle bedrading langsgaan. Kijk of er evt. dingen zijn doorgebrand :)

7. CryoMancer

CryoMancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup, laten reparerem kost veel, als je wat van electronica weet kan je net zo goed zelf alles een keer langslopen

na 13 jaar zit er toch geen garantie meer op :D

8. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar is er geen gevaar voor elektrische schokken of iets dergelijks, anders kijk ik idd zelf even of er iets mis is. Want ik dacht dat je tv's toch niet zomaar mocht openmaken?

9. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm...als je geen enkele ervaring met tv's openmaken heb moet je dit ook NIET doen! Staat erg veel spanning op, en door die condensators die erin zitten blijft er ook nog een tijdje spanning op NADAT de voeding eraf is.

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dan beter gewoon een nieuwe tv kopen, je hebt tegenwoordig al goeie tv's voor vry weinig geld.

11. gerjan

gerjan Guest

13jaar oud, ik denk dat het ordinaire ouderdom is.

Deel Deze Pagina