Hallo, Ik heb gister het spel Tenchu: Return from darknes gekocht. Hij was maar 13 euro en het leek mij best wel geinig online. Je kan ook Coop en dat leek mij helemaal het vetst. Maar toen ik op xbox live ging was er helemaal niemand Toen ik het spel opstarten dacht ik echt van wat een flut spel is dit. Het speelt heel raar en is ff wennen. Ik had zelfs al gebeld om het spel terug tebrengen. Dat kon natuurlijk nog maar ik heb nog ff doorgespeeld en toen begon het ineens vetter te worden. Alleen jamemr vond ik dat er niemand op live was daarom... Zoek ik mensen met Xbox L!ve die ook nog best Tenchu op L!ve willen spelen. Ik zoek namenlijk mensen om onderandere coop mee te doen. maar ook gewoon gevechten. Het spel is maar 13 euro bij de Bart Smit en heb je xbox live denk er dan is overna om het te kopen en als we hier dan een hele groep tenchu gamers kunnen maken is het al helemaal leuk. laat wat van je horen. Xbox L!ve Gamertag: HaloTrooper NL
Ik heb hem gehad en vrij snel uitgespeeld, werd onwijs boring. In het begin zuigt het echt, de graphics zien er echt niet uit en de gameplay is ook niet veel soeps. Vroeger waren er zo en dan nog wel eens wat lui online wat het wel grappig maakte, maar daar bleef het ook bij .