1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tenchu: Return from Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raad, 22 mrt 2004.

  1. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het tweede level, waar je geen enkele bewaker mag doden. Hoe kom ik er doorheen? Ik heb het al tig keer geprobeert, maar ik wordt uiteindelijk steeds weer in stukjes gehakt :{ ...hulp?
     
  2. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon steeds die kamers in en je zo schuilhouden totdat er een wending aan het level word gegeven.
     
  3. smoke

    smoke Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: in coöp hoe geraak je daar eigenlijk over de eerste level ik heb hem al zoveel keer uitgespeeld met mijn broer en er staat mission accomplished en toch kan ik niet aan de volgende missie beginnen.
     
  4. RIKIMARU

    RIKIMARU Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er maar 2 co-op levels, ik heb er in iedergeval niet meer kunnen vrijspelen. Wat dat level betreft waar je geen bewakers mag doden, je hoeft er maar 2 of 3 te passeren om bij je objective te komen en daarna mag je alles en iedereen doden in dat level. Als je dat al moeilijk vindt, wacht dan maar tot de latere levels. J kan altijd nog cheats gebruiken natuurlijk om verder te komen.
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 2 coop levels!?
    nou laat het spel dan maar zitten. :p
    dat leek me juist het leukste.
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er niemand die dit spel online speelt?
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu toch maar ook gekocht.
    en er zijn veel meer co-op lvls te spelen, ik heb hem nog lang nie uitgespeeld en heb er nu al 6 ofzo.
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil iets weten.
    ik heb tenchu nu al helemaal uitgespeeld met alle levels grand master (op een paar layouts na)
    maar als ik kijki bij rikimaru´s en ayama´s item select ben zie ik dat er nog 3 plekken over zijn waar nog geen item staan, bij rikimaru 2 en bij ayama 1.
    ik heb dus op internet gekeken, en daar staat dat je nog een item kan krijgen bij rikimaru als je alles op expert ninja heb.
    maar wat het probleem is is dat ik alles al op grand master heb gehaald, dus kan ik het nog wel krijgen, want het mag blijkbaar nie hoger worden dan expert ninja.
    en bij ayame weet ik nie wat ik nog meer kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    edit. sorry voor dubbelpost. |:-
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, alweer dubbelpost....=(
    hierboven ben ik al uit, maar ik vroeg me af wat is dit, lijkt volgens mij op een plank.
    ik heb de game btw al uitgespeeld. (ook alles op grand master)
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina