[Tennis] Jacco & Jan @ RTL5

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Biscuitje, 1 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hebben jullie vandaag ook een beetje tennis gevolgd op RTL5? Dan zul je vast wel opgemerkt hebben dat Jacco en Jan 'ruzie' hebben. Dus tijdens de uitzending heeft Jacco echt overal negatief commentaar op. Ik lig echt helemaal dubbel.

Maar naarmate de dag vorderde begon ik me echt af te vragen of het nou allemaal wel echt is? Ik bedoel, voor de camera! Constant, het verneukt de uitzending ook wel een beetje. En na de uitzending hebben ze altijd een klein grappig filmpje van de twee. En nu hadden ze weer 'ruzie'; Jacco mocht niet in de tent:p

Anyway, wat denken jullie ervan? Is het gespeelt ofwat?

2. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook moeilijk grappig .....maar ik denk wel dat het gespeeld is hoor:{
    Ze zitten elkaar wel lekker af te kraken elke keer}:]
    Ze hebben ook die onderlinge 'competitie' en aan het eind van de uitzending zie je dan die tussenstand: Jacco was 1 plaats gestegen, Jan @ Jacco: Goh....al 1 plaats gestegen (van 7 naar 6:cool: ) En zo gaat het de hele tijd, ik vind dat wel grappig om te zien, anders wordt dat gelul zo saai.....

Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Elke idioot ziet dat het gespeeld is, netzoals de "vijandigheid" van Ron brandsteder en Andre van duin

4. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Denk je nou echt dat ze in een tent overnachten?

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, die tent niet. Ligt ook niks in. Das voor het filmpie...

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe tuurlijk is het gespeeld man, en goed ook. Die gasten geven echt leuk commentaar, ze hebben humor :cool:

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt lachen vooral dat zwart-wit filmpje was cool gek:cool:.

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, khad eerst het idee dat het echt was, maar later kreeg ik zoiets van: Neeeeeeee
    Zwart-wit was über

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    whaha ik lach em egt rot om de lui:), maar tis wel gespeelt daar niet van maar tog lachen.. maar gespeelt in de zin van het niet menen, niet gespeelt van in de zin van, afgesproken werk..

die zwart wit filmpjes zijn egt strak ja:), die van gister rulede egt:D

10. Ze hadden idd ruzie, maar is inmiddels bijgelegt.

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    tis toevallig het onderwerp van mn eindscriptie... Ex-sporters in de journalistiek, een goede zaak of niet? Ik zit nl altijd tenenkromend te kijken naar Hans Kraaij jr, met zn halfbakken vragen! Ook naar Marcella Mesker en Kristie Boogerd kan ik echt niet blijven luisteren. Jacco Eltingh vind ik daarentegen wel weer erg goed!

12. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    whahahaha zagen jullie dat gister?
    Ze kwamen ergens uit lopen, ze waren aan et tennissen, toen kwam wilfred met de camera, ze wouden niet reageren..wahahha..

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jacco Eltingh is idd beter dan elke ex-sporter in de journalistiek, echt toppie die gozer.

En je komt nog uit de Zaanstreek ook, net als ik! :cool:

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoho niks tegen Erik Breukink tijdens de Tour. :cool:

Deel Deze Pagina