1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Terminator 3 redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lars, 7 apr 2004.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gister eens ff de nieuwe demo cd geleend en terminator 3 redemption beloofd VEEL....

    erg coole actie is het, het speelt zich af (de demo dan) in de oorlogs tijd,

    je hebt 3 soorten om te spelen

    -Third person shooter
    -met voertuigen rijden
    -op een rail, dat wil zeggen dat er voor jou word gereden...gevlogen etc

    iemand anders deze demo al gespeeld?? en wat vinden jullie ervan?
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee nog niet gespeeld, maar ik wacht nog steeds op een goede terminator game, dus wie weet wordt dit hem. :) Is er al iets over de Live mogelijkheden bekend?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Khad vandaag een OXM gekocht (geen idee of het de nieuwe was) met o.a. demo's van:

    Tenchu: Return From Darkness (heb ik een paar weken gelden gekocht, meteen geruild voor SOCOM II)
    SWAT: Global Strike (niet onaardig, maar RB6 is zoveel beter)
    Alias (leuke vechtmoves, voor de rest een kutgame)
    Teenage Mutant Ninja Turtles (boooooooooring...)
    Scooby Doo! Mystery Mayhem (nja, niet echt mijn ding...)
    Urban Freestyle Soccer (je kan zien dat dit door Amerikanen is gemaakt)
    R:Racing (grapje zeker?)
    Conan (nadat Conan uitgleed over een glibberige boomstam terwijl hij tegen een groene schim aan het vechten was, heb ik 'm maar uitgezet...)

    En dan de verrassing van de disc: Terminator 3: Redemption

    O, wat zijn er dramatisch slechte Terminator-games gemaakt. De laatste keer dat ik echt heb genoten van een Terminator-game was T2: The Arcade Game op de MegaDrive. En T3: Redemption geeft me precies dat gevoel wat ik toen had.

    Los Angeles, 2929. De stad ligt in puin. De machines zijn begonnen aan de grote schoonmaak, de uitroeiing van de mens. Ik ben een Terminator, model Arnie, gevangengenomen en geherprogrammeerd door het menselijk verzet. Natuurlijk hangt het lot van de menseheid van mij af. Alsof ik niks beters te doen heb dan een paar meatbags ( ) redden. Maar goed, ik ben zo geprogrammeerd, dus vooruit met de geit. Het boeit eigenlijk allemaal niet zo, want dit draait om de aktie. Pure arcade-action zoals er nog maar zelden wordt gemaakt.
    Ik begin middenin de puinhopen van L.A. Het geluid van oorlog kietelt mijn sensors. Ik kijk wat om me heen en zie een aantal rebellen dekking zoeken en het vuur openen op een aantal T-800 (voor de cultuurbarbaren onder ons; dat is dus het Arnie-model) endo-skeletons. Ik loop er rustig op af en activeer mijn rode Terminator-view. Deze attendeert mij erop dat er een leuk paaltje lang de weg staat. Ik loop er naartoe, pak deze op en vervolgt mijn weg. Twee endo-skeletons komen op mij af. Ik geef er eentje een paar klappen met de paal, rag deze vervolgens door z'n borstkas en ram met m'n voet z'n kop eraf. "Don't lose your head." Blijkbaar hadden de rebellen naast het red-de-wereld-programma ook nog tijd om wat humor in te programmeren. De tweede endo schiet ik aan flarden met m'n geweer. Een vuurzee is al wat overblijft. "You're fired." *GRIJNS* (althans, van binnen... want er staat geen grijns-programma in m'n directory)
    Vervolgens blijf ik nog even vrolijk doorgaan met raggen, schieten en ass-kicken. Terwijl ik zo bezig ben, vliegen de brokstukken om me heen, mortierinslagen links en rechts... Yeah baby, this is war! Ook ikzelf blijf niet onbeschadigd. M'n kleren scheuren, m'n vlees verbrandt en al snel lloop ik als halve endo rond.
    Ik spring even later achterop een wagen en zet de achtervolging in op een ruimteschip dat vernietigd moet worden. De endo's die ik aanrijd klimmen op m'n wagen, maar in stijl schiet, schop en sla ik die eraf. Ik hop af en toe over naar een ander voertuig (al dan niet van menselijke makelij) en aan het einde van de rit staat een helikopter klaar. Met een minigun. *GRIJNS* Ehm, ik bedoel: "Excellent." Ik spring in de chopper en mijn piloot brengt me langs allerlei doelwitten die ik met de heerlijk fluittoon van de minigun aan gort schiet.
    Het ruimteschip komt weer in beeld. Het houdt zich verborgen in een gebouw. Mijn piloot vliegt rondjes om het gebouw heen en ik voorzie het schip en alles in een radius van 100 meter eromheen van kleine gaatjes.
    Plotseling zie ik een aantal lichtgevende bollen op me af komen. De chopper begint te draaien en ik val eruit. Mijn beeld stoort en verdwijnt tenslotte in een klein rood puntje. "Power depleted." Game over. More!

    Natuurlijk zie ik niet alleen de pluspunten. Het level wat ik speelde was vrij lineair. Een beetje in de stijl van Medal of Honor; 1 te volgen weg met af en toe de mogelijk om een zijweg te nemen. Het is een minpuntje, maar valt eigenlijk in het niet in al het cyber-oorlogsgeweld. Verder zou ik ook graag zien dat er wat meer objecten in komen wat je kan gebruiken om de endo's middels allerlei creatieve handelingen naar de robothemel te helpen. Wat verschillende wapens zouden ook niet misstaan. Ook het geluid van m'n "normale" gun vond ik iets te lief klinken. Het spel is nog niet af, dus wie weet wat ze er nog allemaal mee doen. Het is afkomstig van de makers van Full Spectrum Warrior en we weten dat die gasten echt wel een game kunnen maken.
    Op de naderende E3 wordt Redemption uitgebreid gepresenteerd, hopelijk krijgen we dan wat leuke details te horen wat betreft de rest van het spel. Ik kijk in ieder geval uit naar wat er allemaal nog komen gaat.
     
  5. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze game nu.. ziet er wel mooi uit en Arnold ziet er zelf ook wel gelikt uit. En het is idd gewoon dom doorschieten verder weinig. En er zit (%^*&%^)&^weer geen system link optie in.... dit is al de zoveelste game.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik ben ook wel geïnteresseerd in Terminator 3 - The Redemption... Waar heb je dat spel vandaan? Want hier in Den Haag kan ik het spel nog nergens in de winkel vinden... Misschien morgen...

    Maar goed, ik ben altijd wel in voor een shooter, en deze game schijnt tot nu toe de beste te zijn op de next-gen consoles... Ik ben benieuwd, maar nu moet ik het spel eerst nog te pakken krijgen...
     
  8. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina