1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [TES V: Skyrim] Bugs en glitches!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 10 nov 2011.

  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan m'n lach bijna niet inhouden op m'n werk hier. :lol: Die honden zijn echt supervaag idd. Die hond in het eerste dorpje waar je komt hangt regelmatig om een touw heen van zo'n hekje. Elke keer als ik dat zie schiet ik in de lach.


    Haha ik gebruik die truuk ook altijd. Maar denk dat het lastig op te lossen is aangezien deze bug in ontzettend veel games terug komt. Ook in Fallout bijvoorbeeld, maar volgens mij ook in oude Splinter Cell games en Halo. Maar ik ben al blij dat je tenminste zonder die bug ook iets kan zien. In Oblivion zag je werkelijk geen zak.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  2. Seh

    Seh Guest

    Nevermind.:+
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ugh, ja. Zo irritant.

    Klopt het dat hij niet dood kan? Dat beest blijft maar gaan joh!
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Nope |:- Heb werkelijk van alles geprobeerd. Heb hem nodig om een quest te completen, maar de locatie daarvan is helemaal aan de andere kant van de map. Zit nu juist heerlijk dungeons te clearen en heb dus nog helemaal geen zin om daar naartoe te gaan. I'm fucked i guess :mad: Al kan je hem wel het commando geven om te wachten, maar vaak eindigt je een dungeon aan de andere kant van een berg en mag je hem weer op gaan halen...
     
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Staat de locatie van je hond dan aangegeven op je map? anders is het niet zo erg om hem achter te laten he?
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zal je zien dat hij dan opeens wel dood blijkt te zijn. Of je bent 4 uur verder en krijgt opeens het bericht 'quest failed'. Ik heb zulke acties vaker gezien in RPG's |:-
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kut is dat het?
    Ik had laatst een pilgrim aan mijn zijde die wel even mee wilde lopen naar een quest die ergens ver weg lag. Natuurlijk kwam ik onderweg vele toffe locaties tegen, pilgrim heeft de eindbestemming niet gehaald...
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Toen ik bij een Quest iemand mee kreeg om me te vergezellen kon ik kiezen of hij nu volgde of dat hij op me wachte aan het begin van de locatie..

    gaat dit altijd? mss ook met de hond? :)
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier al problemen met de Red Eagle quest. Had de quest gedaan en pakte toen het boek op en begon de quest weer opnieuw, voor de zekerheid maar geload. Maar nu zie ik dat andere mensen dit ook hadden en het huis in die stad niet meer kunnen kopen. Bij mij zeggen die gasten ook niks nieuws en ik wil eigenlijk wel dat huis hebben.
     
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Idd. Daarom heb ik de subtitles maar aangezet. Verstond er soms geen hol meer van!

    Ik had vandaag een glitch zwaar in mijn voordeel. Ancient Dragon die zwaar moeilijk was kwam vast te zitten in een rotspartij. Animaties gingen over en weer maar met pijl en boog kon ik er nog prima op schieten. Sitting duck, err, dragon \o/
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Subtitles heeft ook weinig zin want die veranderen gewoon mee. Laatst ook, zat ik net in een gesprek voor de main quest en kreeg ik instructies over de draak, komt er zo'n kind opeens tussen staan die gaat lullen over hoe cool zijn vader is :emo:8)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Er is een patch in aantocht die het nodige gaat oplossen. Bethesda zou duidelijk hebben gemaakt dat ze niet alle bugs en glitches uit de game kunnen halen, maar dat er wel aan werken om bijna alles weg te krijgen. :thumbs:
     
  13. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas op als je een boog wilt ophangen boven je bed, bij die shield crest. Elke keer als ik er een boog wil ophangen verdwijnt ie gewoon uit mijn inventory :{ foetsie enchanted bows
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kun je toch gewoon de autosave laden van het moment dat je je huis binnenstapt 8).
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ik kan helemaal geen bogen, zwaarden of schilden mounten in mijn huis in Whiterun. Wel jammer want ik vond dat wel een leuk concept. Iemand misschien een fix hiervoor?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je hebt toch zo'n rack die je kunt activeren?
    Of is dat bij jou een bug?
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat je het wapen moet wielden en dan op de rack moet klikken?
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat kan ook niet o.0 Kan er gewoon niet mee interacten. Hopelijk is dat in mijn volgende huis wel gefixt. Vind het overigens wel jammer dat je voor die achievement 100.000 op een bepaald moment moet hebben en niet commulatief. Nu moet ik wachten met dat huis in Solitude kopen tot ik 100k heb ;I
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    100.000 gold voor een huis? dat is zot :)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat staat er niet.
     

Deel Deze Pagina