[XOne] [TES V: Skyrim] Deel je unieke ervaringen!

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oké, Skyrim is zo groot en gedetailleerd dat iedereen wel iets unieks tegen komt. Is het een npc, een verborgen grot of meer, hier kun je je ei kwijt. Let wel op spoilers!

Nadat je uit de dungeon van Helgen komt zul je naar een bestemming toe moeten gaan. (In mijn geval was dat Riverwood). Ik koos ervoor om naar het westen te gaan, richting Falkreath. Als je op de ingame map kijkt, rechts van Falkreath een berg, daar rechts van zit nog een kleine berg. Daar tussen ben ik beland, en kwam ik de locatie Pinewatch tegen. Daar vond ik een kleine hut met een bandit vrouw. Zij is beneden. En nadat ik haar gedood had kwam ik erachter dat er naast een tafel een knop op de muur zat! Ik druk erop, en tadáá, een opening naar een grot. Op dit moment zie ik twee andere bandieten, dus ik ga verder verkennen. Maar dit is in ieder geval een zeer gave ontdekking.

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Daz, wie is dat op je avatar? :9

Maar da's wel een vette ervaring! That's why we love The Elder Scrolls! _O_

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
    Een quest krijgen van 2 redguards waar je een redguard vrouw moet zoeken. En ze dan een heel eind buiten de stad een redguard vrouw zien lastigvallen.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik had zonet wel een toffe ervaring.

Ik had net mijn tweede shout geleerd, dat je vooruit kunt rushen, toen het volgende gebeurde:

Ik liep door Whiterun en deed dus deze ''rush'' shout toen een guard mij staande hield met het ''vriendelijke'', lees ''vriendelijke'' verzoek het niet weer te doen omdat de mensen er zenuwachtig van werden. _O_

5. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Niet echt uniek, maar:

Ik kwam mijn eerste draak tegen (buiten de quest bij Whiterun om). Ik liep rustig ergens naartoe totdat ik ineens een draak hoorde schreeuwen en vlak langs me neer zie ploffen. OMFGWTFWATMOETIKDOENNOOOWEGWEZENCHAOSS. Mooi moment.

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Bij mij zit The Dark Broterhood achter me aan, iemand heeft ze ingehuurd.
    When i get my hands on him :+ _0/

7. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    MAIQ GESPOT!!! Fotos komen asap.

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Leeft die nog! :eek:

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar :+

10. Seh

Seh Guest

Hehe same, hij had een briefje bij met een contract. Ook werd ik nog aangevallen door een paar bounty hunters (denk ik?) die zeiden ''We were paid to kill you'' of iets in die trant. Ook deze even een koppie kleiner gemaakt. :cool:

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet juist bij de dark brotherhood gaan.:cool:
    Net iemand vermoord voor de ogen van tientallen mensen en hoefde alleen maar even in de cel te zitten.

12. Seh

Seh Guest

Ja, later pas. De rewards zullen nu net als in het vorige deel wel beter worden naarmate je verder in de game bent, of niet?

Vermaak me tot nu toe prima met side quests e.d. Die guilds en de main quest komen later wel, als ik niet meer weet wat te doen.

13. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een blacksmith beroofd, en werd opgepakt omdat er een zoot wachters bij de deur stonde, dus ik de gevangenis in..
    Toen ik vrij was ging ik even een quest doen komen er ineens 3 bounty hunters me een koppie kleiner make, sla ze tot stont heb er 1tje een briefje bij zich waar in staat of ze mij wille omlegge.. die blacksmith heb de volgende dag niet gehaalt.}:]

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wel wat grappige bugs gezien. Er stond 2 mammoeten naast elkaar maar die spacede 'm dood (heel snel bewegen en zo). Op het gegeven moment stond de ene mammoet op de andere, vervolgens werd één van die mammoeten super ver de lucht in gelanceerd om een één of andere reden. Toen 'ie op de grond kwam was ie dood. :mad:

En ik werd ook een keer gemept door een Giant, en hij had me letterlijk 100 meter de lucht in gelanceerd door z'n mep. Het was ook niet zo dat ie een Mortal Kombat style uppercut deed. :lol: Gewoon een foutje dus.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die had ik ook en ik kwam zelfs boven de hoogste berg in de game uit. 8)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Precies! Wel een mooi uitzicht. :9

Ik had trouwens nog een bug. Ik was 's nachts aan het inbreken in de alchemy shop in Windhelm, maar die shopkeeper is echt aan vakantie toe hoor! Ze begroette me de hele tijd tijdens het slapen. Dus ik hoorde de hele tijd "We have all different kinds of ingredients and potions for sale!" terwijl ik haar hele winkel aan het leegroven was.

Echt een work-a-holic, dat ze dat in d'r slaap nog doet. :lol:

Ik ga een bug topic maken, er zitten zulke geniale bugs in dit spel. :D

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  17. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 5 Nord en ik kom nogal wat reuzen en mammoeten tegen, die mammoeten zijn niet zo'n probleem, die vallen je pas aan als jij aanvalt maar hoe krijg ik die reuzen klein? iemand tips? ze zijn sterk die giants.

zijn er tevens ook mensen die onderweg naar windhelm waren een draak en een reus zijn tegenkomen die gingen matten?

erg leuk om te zien nl.:cool:

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
    Met dual wielding vlammen in je hand houden en dan mensen aanspreken. Vaak krijg ik de vraag of ik niks in brand wil steken

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow! Ik ging een stuk links van Pinewatch de bergen op. Na een lange tijd wandelen in de hoge sneeuwtoppen zag ik een npc zitten. Dacht eerst dat het een bandit was dus ik al kruipend naar hem toe. Bleek het een jager te zijn die mij een paar wijze levenslessen leerde. Daarna ging ik verder en kwam ik in het midden van de hoge berg een groot stuk kasteel tegen. Iets met blood in de naam.

Binnen in kwam ik
    vampieren
    tegen, en was bang dat als ze mij raken ik ook in een vampier verander. Gelukkig is dat niet het geval, ik ging ze te lijf en het koste me echt veel moeite om ze allemaal neer te krijgen. De sfeer was echt creepy, kwam ook bij een hek, toen ik die open deed (in dat kasteeltje) gingen er kooien open en kwamen er wolven achter me aan, vervolgens nog een hoofd magiër en damn, wat heb ik zitten knokken voor me leven. 8)

Wel een hele hoop loot gevonden though. Veel robes die toch 500+ waard zijn.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die klaphekken met die spikes er aan zijn ook echt kut. Schrok me echt de tering de eerste paar keer.

Je blijft er tegen aanlopen. In een dungeon van een van de eerste quests in de game. 8)

Deel Deze Pagina